درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15331صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 دی 1393 - 20:23
فیس بوک شیپور تبلیغات داعش در نیوزیلند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند روز شنبه گفت که صفحات شبکه اجتماعی 'فیسبوک' که به نفع گروه تروریستی داعش خشونت را تشویق می کند، عامل افزایش خطر تروریسم است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند روز شنبه گفت که صفحات شبکه اجتماعی 'فیسبوک' که به نفع گروه تروریستی داعش خشونت را تشویق می کند، عامل افزایش خطر تروریسم است.


به گزارش شارا از شهدای ایران، 'ربکا کیترایج' رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند، گفت که شبکه فیسبوک می تواند باعث شکل گیری حامیان جدیدی برای داعش شود.

وی که معتقد است سطح خطر در نیوزیلند از 'بسیار پایین' به سطح 'پایین' رسیده است، گفت که اگر چه این افزایش سطح خطر زیاد مهم نیست، اما جای نگرانی دارد.

به نوشته تارنمای روزنامه 'نیوزیلند هرالد'، ' رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند معتقد است تروریست های داعش و القاعده از ابزارهای روابط عمومی به طور گسترده ای استفاده می کنند تا به جذب حامی در جهان بپردازند.

مدیر ارشد شبکه توئیتر چندی پیش به شبکه 'راشا تودی' گفته بود سازمان های اطلاعاتی آمریکا به مدیران تمام شبکه های اجتماعی، بویژه توئیتر و فیسبوک دستور داده اند به هیچ وجه صفحات مربوط به تکفیری های داعش را حذف نکنند.

این درحالی است که شبکه اجتماعی فیسبوک با رصد مطالب کاربران خود هر صفحه ای را که در خصوص موضوعاتی باشد که با سیاست های این شبکه منطبق نیست مانند طرد رژیم صهیونیستی بلافاصله حذف می کند.

رییس بخش اطلاعات امنیتی نیوزیلند در ادامه خاطرنشان کرد که مسافت و جغرافیا که پیش از این محافظت کننده نیوزیلند در برابر اندونزی بود، دیگر قادر به تامین ما نیست. داعش و القاعده به طور موثری از فناوری ها و روابط عمومی بهره می برند.

وی همچنین از لیستی 30 الی 40 نفره از شهروندان نیوزیلند خبر داد که تحت نظر هستند و امکان اینکه برای جنگ به سوریه بروند و یا اقداماتی در نیوزیلند انجام دهند، وجود دارد.

'ربکا کیترایج' تصریح کرد که شبکه اجتماعی فیسبوک نقش عمده ای در افزایش تروریسم داشته است و خواستار اقدام انگلیس و آمریکا برای تعقیب برخی از کاربران این شبکه اجتماعی شد که نظریات حمایتی از تروریسم ارایه می کنند.

گفت می شود 'دیوید کامرون' نخست وزیر انگلیس روز گذشته در دیدار با 'باراک اوباما' رییس جمهور آمریکا از وی خواسته است با تحت فشار گذاشتن فیسبوک و توئیتر زمینه شناسایی تروریست ها را برای آژانس های اطلاعاتی انگلیس فراهم کند.

یک تروریست نیوزیلندی هفته گذشته در صفحه فیسبوک خود، نوشت: اکنون زمان بیداری است. تفنگ ها و چاقوهایتان را بردارید. پوتین هایتان را به پا کنید. به طور فشره آموزش ببینید.

فیس بوک مدعی است که صفحات مشتمل بر محتویات مرتبط با تروریسم پس از اطلاع یافتن پاک شده است.
*ایرنا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد