درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15327صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 27 دی 1393 - 13:45
به شما دروغ می گویند
یک نگاه گاه و بی گاه به رسانه اجتماعی هر کسی را حتی با یک اشاره به دانش متنی تحریک می کند. رویدادهای سرکوب، سرکوب، و قتل های طراحی شده- در بسته بندی هایی خالی از احساس گناه دیده می شوند. هر قسمت احساسی به عنوان بخشی مجزا، انبارهایی از چند الگوی رفتاری بی مزه و هشتگ ها و آنگاه سر و صدا نقش می بندند: ما در حال خوردن مجموعه بعدی از دروغ ها هستیم.
  

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یک نگاه گاه و بی گاه به رسانه اجتماعی هر کسی را حتی با یک اشاره به دانش متنی تحریک می کند. رویدادهای سرکوب، سرکوب، و قتل های طراحی شده- در بسته بندی هایی خالی از احساس گناه دیده می شوند. هر قسمت احساسی به عنوان بخشی مجزا، انبارهایی از چند الگوی رفتاری بی مزه و هشتگ ها و آنگاه سر و صدا نقش می بندند: ما در حال خوردن مجموعه بعدی از دروغ ها هستیم.


فلش خبر 1: از مداخلات دائمی بین المللی تا جنگی که در خیابان ها توسط عوامل غیر پاسخگو، نیروهای نظامی قانونی بر پا می شوند که همه آنها به هم متصل هستند.
فلش خبر 2: شغل ما این است که نظر آنهایی که کلمات خودشان را پخش می کنند را به خودمان جلب کنیم.


لطفا نمونه کوچک زیر را برای آگاهی از چگونگی دستکاری ما به صورت آگاهانه و خستگی ناپذیر، مطالعه کنید.


«فروش سیاستگذاری ما»
استفاده از روابط عمومی در طول زمان جنگ به درستی در طول نخستین جنگ خلیج فارس بود= با تلویزیون به عنوان بمب هوشمند بی نهایت. سخنرانی سال 1991، ریچارد هاس از شورای امنیت ملی، تلویزیون را «ابزار ریاست ما در فروش سیاستگذاری هایمان» معرفی کرد.


پس از حمله عراق به کویت در 2 آگست 1990، دولت کویت همچون بسیاری دیگر 20 روابط عمومی، دفتر وکالت و شرکت لابی گری را برای افکار عمومی مارشال به خدمت گرفت. برای مثال: یک «پناهنده» کویتی 15 ساله به نام نیره پیش از کنگره حقوق بشر ایالات متحده امریکا ایستاده بود. وی با چشمان اشکبار توصیف می کرد که شاهد سرقت بیمارستان توسط نیروهای عراقی، و ترک 312 کودک «در سردخانه برای مرگ» بوده است.»


داستان یک فریب بود. نیره شهادت دروغی را به عنوان بخشی از پروژه 10 میلیون دلاری کمپین تبلیغات سیاسی دولت کویت که توسط روابط عمومی هیل و نولتون مدیریت می شد، گفت. به جای کار به عنوان والانتر یک بیمارستان، نیره در واقع دختر یکی از سفیران کویتی در واشینگتون است.


برنت اسکاوروفت می گوید، رئیس مشاوره امنیت ملی بوش: «ما نمی دانستیم که آن در آن زمان درست نبوده است.» اما وی اعتراف کرد: «این خبر در بسیج افکار عمومی مفید بود.»


یکی از شرکت هایی که توسط کویت به کار گرفته شده بود، گروه رندون بود، که یک بار دیگر بعد از حمله پس از 11 سپتامبر امریکا به افغانستان فراخوانی شد. هدف این فراخوانی بهبود چهره بمب گذاری ها در افغانستان بود، پنتاگون یک معامله چهار ماهه با ارزش 397 هزار دلار با رندون را پیشنهاد داد.


سرهنگ دوم کنت مک کلان، یکی از مسئولان رسانه ای در پنتاگون می گوید: «ما نیاز به شرکتی داشتیم که بتواند خیلی فوری وکالت استراتژیکی را برای ما فراهم کند.» وی می افزاید: «ما به کسی علاقه مند هستیم می دانیم به سرعت از عهده آن بر می آید و به ما کمک می کند که بر چالش برقراری ارتباط با طیف وسیعی از گروه ها در سراسر جهان برآییم.»


«چیزهایی که اتفاق افتاده اند.»
در نبرد قلب ها و ذهن های سیب زمینی های خوابیده در تلویزیون امریکا، رندون کمک های چندی از شبکه های عمده برای ما دریافت کرد. رئیس سی ان ان والتر آزاکسون، گزارشی را تنظیم کرد که تلفات بمب گذاری های ایالات متحده در افغانستان را بی اهمیت جلوه داد:


آیزاکسون به عنوان عملیات آزادی پایدار (sic) نوشت: «به نظر می رسد فسادی در تمرکز بیش از اندازه بر روی تلفات یا سختی کار در افغانستان رخ داده است.» وی افزود: «ما باید درباره اینکه چگونه طالبان از سپر غیر نظامی ها استفاده می کنند و اینکه چطور آنها مسئول کشته شدن نزدیک به 5000 نفر از مردم بی گناه هستند، سخن می گفتیم.»


رسانه و بسیاری دیگر از بازوهای مرتبط به آن برای بیان روابط طراحی نشده اند. به عنوان موسس و مدیر رادیوی جایگزین، دیوید بارسامیان توضیح می دهد: «هیچ بافتی برای عمل وجود ندارد، هیچ پس زمینه ای نیست، هیچ تاریخی نیست. چیزها فقط اتفاق می افتند.»


بافت. سابقه. تاریخ/ این ها سلاح های ما در جنگ برای دفاع از اندیشه مستقل هستند. همچنان که رویدادها می چرخند و خبرخوان ها اخبار را بیرون می دهند، اگر راهی برای در چشم اندازی مناسب پیدا کنیم، ما تبدیل به شرکت کنندگانی در قتل عام جهانی می شویم.


اگر شما به اندازه کافی ممتاز هستید و می توانید درکی از این مقاله داشته باشید، همچنین شما می توانید به اندازه کافی این قابلیت را داشته باشید که کار عمده خودتان را برای خودآموزی انجام دهید. برای دسترسی به اطلاعات به جای اینکه به کارشناسان ارشد شرکت ها اعتماد کنید، زیرک باشید. مطمئن باشید که هیچ چیز طبیعی نیست. باید ببینید که این جریان از چه سوی خط داده شده است؟
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد