درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15323صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 دی 1393 - 12:29
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد پیرعلی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در دیدار مسؤولان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال 1394 با تأکید بر لزوم برخورداری روابط‌عمومی‌ها از برنامه استراتژیک گفت: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی‌هاست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد پیرعلی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در دیدار مسؤولان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال 1394 با تأکید بر لزوم برخورداری روابط‌عمومی‌ها از برنامه استراتژیک گفت: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه روزمرگی موجب غفلت روابط‌عمومی‌ها از توجه به برنامه‌ریزی استراتژیک و توجه به مسائل کلان شده است افزود: طبیعی و بدیهی است بدون برنامه، نه می‌توان به نیازهای مخاطبان و نه به نیازهای سازمان پاسخ داد.


مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از تداخل وظایف روابط‌عمومی‌ها با برخی دیگر از واحدهای سازمانی به عنوان یکی دیگر از مشکلات این حوزه نام برد و افزود: ریشه این مشکل به مبهم بودن جایگاه روابط‌عمومی در برخی از دستگاه‌ها برمی‌گردد.


پیرعلی اظهار امیدواری کرد مجموعه اقدامات علمی و عملی در حوزه روابط‌عمومی منجر به کاهش مشکلات و ارتقای این دانش شود.


در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس ستاد هفته روابط‌عمومی 94، علی شوقی بنام دبیر و بهنام تقی‌پور مسؤول کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد به تشریح برنامه‌های سال 94 پرداختند.


کاظمی دینان گفت: وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ در کشور، با تکنیک‌های ارتباطی قادر به حل بسیاری از مشکلات خود با مردم خواهند بود.


وی از آمادگی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی برای همکاری با روابط‌عمومی‌ها خبر داد و افزود: نتیجه تعامل حرفه‌ای بین ستاد و روابط‌عمومی‌ها به نفع مردم تمام خواهد شد.


علی شوقی بنام نیز خواستار حمایت و حضور منسجم‌تر روابط‌عمومی‌ها برای برگزاری پربارتر هفته روابط‌عمومی سال 94 شد. همچنین بهنام تقی‌پور به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و از جمله به برگزاری چهارمین گردهم‌آیی پیشکسوتان روابط‌عمومی و رسانه اشاره کرد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد