درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15323صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 دی 1393 - 13:05
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد پیرعلی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در دیدار مسؤولان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال 1394 با تأکید بر لزوم برخورداری روابط‌عمومی‌ها از برنامه استراتژیک گفت: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی‌هاست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد پیرعلی مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در دیدار مسؤولان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال 1394 با تأکید بر لزوم برخورداری روابط‌عمومی‌ها از برنامه استراتژیک گفت: روزمرگی آفت کار روابط‌عمومی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه روزمرگی موجب غفلت روابط‌عمومی‌ها از توجه به برنامه‌ریزی استراتژیک و توجه به مسائل کلان شده است افزود: طبیعی و بدیهی است بدون برنامه، نه می‌توان به نیازهای مخاطبان و نه به نیازهای سازمان پاسخ داد.


مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از تداخل وظایف روابط‌عمومی‌ها با برخی دیگر از واحدهای سازمانی به عنوان یکی دیگر از مشکلات این حوزه نام برد و افزود: ریشه این مشکل به مبهم بودن جایگاه روابط‌عمومی در برخی از دستگاه‌ها برمی‌گردد.


پیرعلی اظهار امیدواری کرد مجموعه اقدامات علمی و عملی در حوزه روابط‌عمومی منجر به کاهش مشکلات و ارتقای این دانش شود.


در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس ستاد هفته روابط‌عمومی 94، علی شوقی بنام دبیر و بهنام تقی‌پور مسؤول کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد به تشریح برنامه‌های سال 94 پرداختند.


کاظمی دینان گفت: وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ در کشور، با تکنیک‌های ارتباطی قادر به حل بسیاری از مشکلات خود با مردم خواهند بود.


وی از آمادگی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی برای همکاری با روابط‌عمومی‌ها خبر داد و افزود: نتیجه تعامل حرفه‌ای بین ستاد و روابط‌عمومی‌ها به نفع مردم تمام خواهد شد.


علی شوقی بنام نیز خواستار حمایت و حضور منسجم‌تر روابط‌عمومی‌ها برای برگزاری پربارتر هفته روابط‌عمومی سال 94 شد. همچنین بهنام تقی‌پور به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و از جمله به برگزاری چهارمین گردهم‌آیی پیشکسوتان روابط‌عمومی و رسانه اشاره کرد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد