درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1530صفحه نخست » خبر یکشنبه، 18 شهریور 1391 - 04:35
گزارش برگزاری جشنواره ملی شهرنگار
گروه میهن- فاطمه معتمدی نسب - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشهد به عنوان کلانشهر مذهبی و زیارتی باید در همه زمینه‌ها الگو باشد، گفت: تلاشهای فراوانی برای مطرح شدن این شهر در جهان اسلام انجام شده است، با این حال جای کار فراوانی دارد ... بنابراین رسانه‌ها می‌توانند در این حوزه نقش آفرین باشند. سیدمحمد حسینی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی شهرنگار (مدیریت شهری مشهد در آیینه رسانه‌ها) افزود: مشهد و تمام حوزه‌های آن شامل مدیران، شهروندان و رسانه‌های آن باید در راستای خدمات رسانی به زائران هشتمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) الگو باشند.
  

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشهد به عنوان کلانشهر مذهبی و زیارتی باید در همه زمینه‌ها الگو باشد، گفت: تلاشهای فراوانی برای مطرح شدن این شهر در جهان اسلام انجام شده است، با این حال جای کار فراوانی دارد ...بنابراین رسانه‌ها می‌توانند در این حوزه نقش آفرین باشند. سیدمحمد حسینی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی شهرنگار (مدیریت شهری مشهد در آیینه رسانه‌ها) افزود: مشهد و تمام حوزه‌های آن شامل مدیران، شهروندان و رسانه‌های آن باید در راستای خدمات رسانی به زائران هشتمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) الگو باشند. وی با بیان اینکه در این راستا اصلاح و پیشرفت دایمی، ضروری است، اضافه کرد: هرگز نباید به وضع موجود اکتفا کرد.وی با اشاره به اینکه نگاه تیزبین رسانه‌ها می‌تواند مدیران را متوجه کاستی‌ها کند؛ گفت: مردم اگر بدانند عوارضی که پرداخت می‌کنند دارای چه نتایج ملموس و غیرملموسی است؛ اعتماد و مشارکت بیشتری خواهند داشت.

 

ضرورت استفاده بیشتر ظرفیتهای اطلاع رسانی
وی با بیان اینکه ممکن است زائری 10 بار به مشهد سفر کرده باشد، ولی به سایر جذابیتهای تاریخی فرهنگی و اجتماعی این شهر سرنزده باشد، گفت: برای رفع این مسأله باید از ظرفیتهای اطلاع رسانی بیشتر استفاده کرد.شهردار مشهد نیز با بیان اینکه وظایف مدیریت شهری در دهه‌های پیش محدود بود، گفت: امروزه مدیریت شهری در همه شؤون زندگی مردم چه مستقیم و چه غیرمستقیم فعالیت دارد و تأثیرگذار است.سید محمد پژمان خاطرنشان کرد: رفع تنگناهایی که امروز به شکل قانونی و ساختاری در حوزه تأمین منابع برای انجام کارها وجود دارد، بدون حمایت مردم، رسانه‌ها، دولت و دستگاه قضایی امکان‌پذیر نیست.


مشهد الگوی فرهنگی برای سایر شهرها
رئیس سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری تهران نیز با تأکید بر ضرورت توجه جدی به بحثهای فرهنگ عمومی در حوزه مدیریت شهری گفت: از جمله خصوصیات جشنواره ملی شهرنگار فعال‌تر شدن بحثهای مختلف فرهنگی بویژه مسایل فرهنگ شهروندی می‌باشد.امیر خوراکیان با بیان اینکه مشهد از جایگاه و ویژگیهای خاص و منحصر به فردی برخوردار است، اضافه کرد: در برخی فعالیتهای فرهنگی می‌توان از مشهد الگو گرفت.مشاور فرهنگی و رسانه‌ای شهردار مشهد نیز یادآور شد: برگزاری جشنواره ملی شهرنگار می‌تواند بستر مناسبی برای حضور رسانه‌ها و اربابان قلم در حوزه گسترش فرهنگ شهروندی باشد.به گفته سیدجلال فیاضی بسیاری از مشکلات امروز شهرها حاصل نبود فرهنگ شهروندی توسعه یافته است.

رسانه‌ها، راهی برای عملیاتی شدن ایده‌ها
دبیر علمی جشنواره ملی شهرنگار هم یادآور شد: نهادهای آموزشی، رسانه‌ای و نهادهای مدنی و صنفی راه‌هایی برای به اجرا گذاشتن ایده‌ها و ابتکارات می‌باشد.دکتر یونس شکرخواه افزود: مدیریت شهرها باید از ظرفیت رسانه‌ها در حل مسایل و مشکلات بهره ببرند.

 

توجه فراملی به مسایل مشهد
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه ایده جشنواره ملی شهرنگار با هدف طرح مشکلات، موضوعات بزرگترین کلانشهر مذهبی جهان در رسانه‌ها ایجاد شد، گفت: دبیرخانه دایمی این جشنواره ایجاد شده است و برگزاری جشنواره ملی شهرنگار ادامه می‌یابد. علی حامد مقدم با اشاره به دریافت 2 هزار و 700 اثر از سراسر کشور در اولین جشنواره ملی شهرنگار اضافه کرد: پس از ارزیابی، 730 اثر به مرحله داوری نهایی راه یافت که از این میان 38 اثر حایز کسب رتبه شدند.

 

نفرات برترمشخص شد
نفرات برتر ‌جشنواره ملی شهرنگار مشهد نیز در این مراسم معرفی شدند.
در حوزه مطبوعات، رقابت در 7 بخش داوری شد که در بخش یادداشت هیات داوران کسی را حائز مقام‌های اول و دوم ندانست و یادداشت محدثه شوشتری مقام سوم را از آن خود کرد.در بخش گزارش علی محمدزاده و ندا علیزاده در رتبه اول جای گرفتند. همچنین گزارش‌های محبوبه فرامرزی و فاطمه آستانی دوم و آثار فاطمه معتمدی‌نسب و نجمه کیشی سوم شدند.در بخش خبر مطبوعات نیز کسی حائز رتبه اول نشد، اما اثر محمد علی‌نژاد دوم شد و اخبار محمد ابراهیمی فاروجی وعباس ثابتی‌راد در رتبه سوم قرار گرفتند. همچنین در بخش مصاحبه حمید تقی‌آبادی و فاطمه شوشتری در جایگاه دوم قرار گرفتند و امید سلیمی نبی سوم شد.در بخش طنز مکتوب و تصویری محسن اسدی اول و مجید مهجور دوم شدند و حمیدرضا ناسخ و علیرضا مختار جوزانی مشترکا سوم شدند.
در بخش عکس حوزه مطبوعات نیز هیات داوران کسی را برای رتبه اول انتخاب نکرد و حمید هاشمی و میثم دهقانی دوم و سوم شدند.در رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز برترینها معرفی شدند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد