درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15242صفحه نخست » سه شنبه، 23 دی 1393 - 14:41
شاخص‌های نهایی و جدول طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها منتشر شد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاخص‌های نهایی و جدول طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاخص‌های نهایی و جدول طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها منتشر شد.

به گزارش شارا، از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، اجرای طرح رتبه‌بندی روزنامه‌های کشور را با هدف ارتقای کیفی مطبوعات و ارزش‌گذاری حرفه‌ای بین رسانه‌ها آغاز کرد.

این طرح که پس روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، اجرای طرح رتبه‌بندی روزنامه‌های کشور را با هدف ارتقای کیفی مطبوعات و ارزش‌گذاری حرفه‌ای بین رسانه‌ها آغاز کرد.

این طرح که پس از مباحث اولیه در کارگروه «توسعه مطبوعات» به صورت پیش‌نویس منتشر شده بود، پس از جمع‌آوری نظرات کارشناسی، نهایی و اکنون به منظور اجرا منتشر می‌شود.

بر این مبنا مدیران مسؤول روزنامه‌های کشور باید اطلاعات و مستندات لازم را مطابق جدول رتبه‌بندی تهیه و به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال کنند.

این طرح برای تعیین رتبه‌های روزنامه‌ها در شش ماهه اول سال 93 انجام می‌گیرد و حضور در فرآیند رتبه بندی، داوطلبانه است. همچنین این جداول بر اساس خود اظهاری مدیران مسؤول تکمیل و سپس در کارگروه ذیربط، بررسی می شود.

نتایج این رتبه بندی جایگزین ضریب کیفی روزنامه ها (در دستور العمل های یارانه مطبوعات و آگهی های دولتی) خواهد شد. ضمن اینکه اعلام عمومی امتیازات نهایی منوط به تمایل اکثریت مدیران مسئول خواهد بود.

شاخص های این طرح، عمدتاً بر اساس اصول و قالب های روزنامه نگاری و مدیریتی تدوین شده و برخی مؤلفه های هنجاری (نظیر اخلاق حرفه ای، رسالت مطبوعاتی و مسئولیت حرفه ای) جداگانه بررسی می‌شود.

همچنین برای تکمیل ردیف‌های یک تا 9، شش روز به صورت مساوی برای همه روزنامه ها ملاک بررسی است که تاریخ آنها به شرح زیر است: شنبه 23 فروردین، یکشنبه 14اردیبهشت، دوشنبه 19خرداد، سه شنبه 24 تیر، چهارشنبه 29 مرداد، پنج شنبه 6 شهریور.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی از مدیران مسوول روزنامه‌های کشور خواسته جداول مربوط به رتبه بندی روزنامه ها را تکمیل و همراه با مستندات لازم تا دهم بهمن ماه جاری به این اداره کل ارسال کنند.

جدول رتبه بندی مطبوعات در سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد به آدرس http://press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.

مباحث اولیه در کارگروه «توسعه مطبوعات» به صورت پیش‌نویس منتشر شده بود، پس از جمع‌آوری نظرات کارشناسی، نهایی و اکنون به منظور اجرا منتشر می‌شود.

بر این مبنا مدیران مسؤول روزنامه‌های کشور باید اطلاعات و مستندات لازم را مطابق جدول رتبه‌بندی تهیه و به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال کنند.

این طرح برای تعیین رتبه‌های روزنامه‌ها در شش ماهه اول سال 93 انجام می‌گیرد و حضور در فرآیند رتبه بندی، داوطلبانه است. همچنین این جداول بر اساس خود اظهاری مدیران مسؤول تکمیل و سپس در کارگروه ذیربط، بررسی می شود.

نتایج این رتبه بندی جایگزین ضریب کیفی روزنامه ها (در دستور العمل های یارانه مطبوعات و آگهی های دولتی) خواهد شد. ضمن اینکه اعلام عمومی امتیازات نهایی منوط به تمایل اکثریت مدیران مسئول خواهد بود.

شاخص های این طرح، عمدتاً بر اساس اصول و قالب های روزنامه نگاری و مدیریتی تدوین شده و برخی مؤلفه های هنجاری (نظیر اخلاق حرفه ای، رسالت مطبوعاتی و مسئولیت حرفه ای) جداگانه بررسی می‌شود.

همچنین برای تکمیل ردیف‌های یک تا 9، شش روز به صورت مساوی برای همه روزنامه ها ملاک بررسی است که تاریخ آنها به شرح زیر است: شنبه 23 فروردین، یکشنبه 14اردیبهشت، دوشنبه 19خرداد، سه شنبه 24 تیر، چهارشنبه 29 مرداد، پنج شنبه 6 شهریور.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی از مدیران مسوول روزنامه‌های کشور خواسته جداول مربوط به رتبه بندی روزنامه ها را تکمیل و همراه با مستندات لازم تا دهم بهمن ماه جاری به این اداره کل ارسال کنند.

جدول رتبه بندی مطبوعات در سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد به آدرس http://press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد