درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15206صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 21 دی 1393 - 15:01
روابط عمومی شبکه اجتماعی است
روابط عمومی همیشه واسطه ای اجتماعی بوده است: هدف بنیادین هر برنامه روابط عمومی این است که گفتگوهای با ارزش و روابطی در بازار را شروع و مطرح کند. شبکه اجتماعی بازاریابی را به سوی تغییری بنیادین از چشم انداز ارتباطات ما برگردانده است. دیگر هیچ مونولوگی بازاریابی نیست. ما اکنون در دیالوگی بازاریابی مشارکت می کنیم که خارج از ضرورت است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لسلی ناکیو- تنظیم مقیاس های روابط عمومی در کانال های کسب شده، بدست آمده، پرداخت شده و اجاره شده در این نوشتار مورد مطالعه قرار می گیرند.
روابط عمومی بازاریابی اجتماعی است


روابط عمومی همیشه واسطه ای اجتماعی بوده است: هدف بنیادین هر برنامه روابط عمومی این است که گفتگوهای با ارزش و روابطی در بازار را شروع و مطرح کند. شبکه اجتماعی بازاریابی را به سوی تغییری بنیادین از چشم انداز ارتباطات ما برگردانده است. دیگر هیچ مونولوگی بازاریابی نیست. ما اکنون در دیالوگی بازاریابی مشارکت می کنیم که خارج از ضرورت است.


هدف اصلی از بازاریابی اجتماعی تعامل است
آشکارترین حرکت صعودی از یک دیالوگ این است که پیام ما بتواند توسط تعاملات اجتماعی تقویت شود. تعاملات به ما کمک می کنند که رسانه ها را به خدمت بگیریم و در یک اکوسیستم پیوسته ارتباطات، ما می توانیم هر چیزی را از «درک»ی که به عنوان مقیاس هسته ای روابط عمومی از مطبوعات سنتی استفاده کرده ایم با یک پیشنهاد غیر مستقیم کسب کنیم.


حرکت کمتر صعودی که از تعاملات به گونه ای آسانتر و سریعتر بدست می آید این است که بسیاری از اشکال تعامل از طریق یک کلیک بدست بیاید.


تعامل اجتماعی= قابل دنبال کردن
مساله فوق العاده ای که درباره چشم انداز رسانه های شبکه ای شده اجتماعی وجود دارد- فراتر از تقویت پیام- این است که آن کسانی از ما که به طور سنتی سخت به تعیین کمیت رشته های پیام پرداخته اند، راهی برای تنظیم بازاریابی «پرداخت به ازای هر کلیک» از طریق تمایزیابی میان مقیاس های ناکارا و مقیاس های عملی بدست آورده اند.


که در این مورد، تنظیم مقیاس های داده محور روابط عمومی به اندازه ای ساده است که از خودمان می پرسیم که «تعامل» به معنای متفاوتش در شبکه های ارتباطاتی چیزی خارج از آن چیزی است که برای پیام ما وجود دارد. در اینجا می خواهیم به نحوه این معانی بپردازیم:


کانال های متعلق به روابط عمومی
صفحه مطبوعات وبسایت، وبلاگ و فهرست تماس های ما (اگرچه یک رودلکس باشد، یک پایگاه داده از گزارشگران یا پوشه ای در جیمیل است) همیشه کانال های اصلی متعلق به ما به عنوان متخصصان روابط عمومی، ارزیابی می شوند، و آنها به ما بهترین تحلیل های جامع را از آن می دهند. ارزیابی تعامل در برداشت مطبوعات آسان است: ما به خبرنگاران یا وبلاگ نویسان دسترسی داریم، و آنها به ما جایگاهی را می دهند. ارتباط با کیفیت برابر با تعامل است، شکل برداشت از جامعه آنها تقویت پیام و حرکت صعودی است- که می تواند به تعامل بیشتر در قالب به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی منجر شود.
همانطور برای وبلاگ و وبسایت ما، نگاه کردن به چیزهایی مانند دانلودها، به اشتراک گذاری ها، پیام ها، زمان در صفحه، زمان هر بخش، نرخ خروج و نرخ پرش به عنوان مجموعه ای از بهترین راه هایی هستند که برای دیدن یا ندیدن محتوای ما، تعامل مورد نظرمان را برجسته می کنند.


کانال های اجاره ای روابط عمومی
در حالیکه تعداد زیادی از افراد در پروفایل های خودشان در توییتر و فیسبوک بخش بندی «رسانه هایی که مالکیت آن را دارند» قرار می دهند، من این کار را انجام نمی دهم: زمانی که به هر دو شرایط خدمات و تحلیل ها می رسیم، ما بسترهای نرم افزاری ثالثی داریم که می توانیم از آن استفاده کنیم. فیسبوک تغییرات زیادی را در این سال برای جابجایی بازاریابی به یک بازی پرداخت انجام داده است (جریان دسترسی ارگانیک، حذف لایک گیتینگ) و آن تغییرات بر برنامه های ما اثر گذاشته است.


در همین راستا، ما فقط می توانیم ارزیابی کنیم که این بسترها چگونه به ما اجازه ارزیابی می دهند. فیسبوک به طور قابل بحثی جامع ترین تحلیل های ترافیکی را نسبت به هر شبکه اجتماعی ارائه می دهد. «بینش ها» و «یادداشت ها» زبانه هایی هستند که به ما مقیاس های تعاملی را که مد نظرمان است می دهند. ما می توانید نگاه کنیم که کدام یادداشت ها به لایک های بیشتری منجر شده اند، همچنین اینکه کدام گروه های مردمی بیشتر ما را دوست دارند. در توییتر، ارزیابی تعاملات بسیار آسان است، ریتوییت ها، ذکر نام ها و نرخ رشد جامعه همه چیزهای عالی هستند که می توانند دنبال شوند- و اینکه دنبال کردن برای آسان تر کردن با یک ابزار شنود اجتماعی میسر است که آن اعداد را به ما گزارش می دهد.


روش شناسی مشابهی که برای هر کانال اجتماعی به کار برده می شود: اگر ما جویای این هستیم که چه چیزی باعث بر انگیختن تعاملات می شود و ارزیابی رشد جامعه در کل چگونه انجام می گیرد، و دریافت کنیم که چه نوع از دسترسی به عنوان نتیجه تعامل به دست می آید، ما یک تصویر جامع از آنچه در برنامه های ارتباطی مان داریم بدست می آوریم.


کانال های روابط عمومی پرداخت و دریافت
رسانه های پرداخت و دریافت بیشتر برنامه های پیام رسانی ما هستند که سعی درستی برای آنها شده است اما آنچه گذشته است روزهایی است که در آنها اثر تعداد هسته مقیاس روابط عمومی است که ما می خواهیم آن را ارزیابی کنیم. در یک مدل تعامل پرداخت به ازای هر کلیک، ما می توانیم هم تعداد کلیک ها و هم تعداد به اشتراک گذاری های اجتماعی را ارزیابی کنیم. با محتوای حمایت شده تبدیل به طیف جدیدی می شویم، ما ممکن است همچنین به این نقطه برسیم که در میان مردمی که کانال های خودشان را دارند نوعی مقیاس در اختیار ما قرار می دهند که می توانیم با مقایسه شرایط خودمان با کانال های آنها، همانند زمان خوانش و نرخ خروج، وضعیت خودمان را ارزیابی کنیم. تا آن زمان، ما باید به تحلیلی که آنها ارائه می دهند اکتفا نماییم.


در پایان، برداشت فوق العاده از از انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا در سال 2014 داشتیم: رسانه تحت تملک ما، بدست آورده شده و پرداخته شده، همه برای تقویت یکدیگر کار می کنند. اگر ما بخشی از محتوا را داریم که در کانال های اجاره شده یا تحت تملک ما منتقل می شوند، ما باید به یک بازی پرداخت برای ترویج آن توجه کنیم: ما همچنین نشانه ای داریم که این کار می کند، بنابراین دریافت آن مقابل چشم مخاطبان ما و تقویت پیام در شبکه های اجتماعی ایده ای فوق العاده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد