درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15192صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 دی 1393 - 14:29
رئیس واحد بیرجند:
توجه روابط عمومی‌ها به اقتصاد دانش‌بنیان فضا را برای ایده‌های مناسب باز می‌کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تاکید کرد: توجه روابط عمومی‌ها به اقتصاد دانش‌بنیان فضا را برای ایده‌های مناسب باز می‌کند.
  

توجه روابط عمومی‌ها به اقتصاد دانش‌بنیان فضا را برای ایده‌های مناسب باز می‌کند


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر آصف زارع در نخستین نشست تخصصی بررسی نقش روابط عمومی مراکز آموزش عالی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها باید به امور فاخر و زیربنایی توجه ویژه‌ای داشته باشند و مدیران ارشد هم نباید از روابط عمومی‌ها انتظار تعریف و تمجید داشته باشند، بلکه باید روابط عمومی‌ها بحران‌شناس و ایده‌پرداز باشند؛ گفت: مقولهٔ اقتصاد دانش‌بنیان نیز از مسائل بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری و مسؤلان نظام و ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید ویژه‌ای دارند و ورود روابط عمومی‌ها به این مساله هم لازم و ضروری و هم گره‌گشا و بسیار مؤثر است.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جامعهٔ جهانی از سوی رسانه‌ها کنترل می‌شود، وضع تحریم‌های خصمانه علیه ایران را یادآور شد و افزود: برای اینکه در عرصهٔ بین المللی بتوانیم از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب دفاع کنیم و در جریانات جهانی جایگاه محکم و تأثیرگذاری داشته باشیم باید در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان با تمام توان ظاهر شویم و بار این مسئولیت بر دوش دانشگاه‌ها است و ایفای رسالت خطیر دانشگاه‌ها در این زمینه بدون همت و انگیزه روابط عمومی‌ها مقدور نیست.


آینده‌نگری و از بین بردن نقاط ضعف سازمان‌ها وظیفه روابط عمومی‌ها است
زارع با بیان به اینکه دورهٔ استعمار سرزمینی تمام شده و استعمار نو به دنبال رسوخ در فرهنگ‌ها و فکرها است، گفت: آینده‌نگری، آینده‌پژوهی و ارائه طرح برای شناسایی و از بین بردن نقاط ضعف سازمان‌ها وظیفه روابط عمومی‌ها است.
وی استقبال روابط عمومی دانشگاه‌های بیرجند را در ورود هدفمند و باانگیزه به گسترش و تعمیق مساله تجاری‌سازی علوم را اقدام ارزنده و تلاش مبارکی دانست که به زودی نتایج پربار آن در توسعه استان نمایان خواهد شد.


رصد کردن تجربیات موفق مدیران کارآمد و انتقال و تبیین آن وظیفه روابط عمومی‌ها است
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای آزاد اسلامی استانرئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد استان هم گفت: رصد کردن تجربیات موفق مدیران کارآمد و انتقال و تبیین آن به دانش آموختگان و دانشجویان وظیفه روابط عمومی‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مسعودی، اهتمام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در برگزاری این نشست را یک حرکت جهادی قابل تحسین دانست و با توجه به تأکید و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه نوآوری و شکوفایی و توجه و همت بیشتر در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان و تبیین ضررهای تکیه بر اقتصاد تک محصولی و منحصر به نفت گفت: بسترسازی برای به ثمر رسیدن علوم کاربردی در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان و معرفی چهره‌های توانمند و خلاق و رصد کردن مداوم تجربیات مدیران موفق در این خصوص از وظایف یک روابط عمومی دانشگاهی است.


آموزش عالی همراه با اقتصاد دانش‌بنیان زمینه ساز توسعهٔ پایدار می‌شود
نخستین دبیر شورای مدیریت ارتباطات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند نیز با بیان گزارشی از توفیقات و دستاوردهای ارزشمندی که از تعامل و هم افزایی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها حاصل شده است؛ سابقه هشتصد سالهٔ علوم حوزوی در بیرجند و پتانسیل بسار قوی مرکز استان در زمینهٔ آموزش عالی را یادآور شد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های اعضای شورای ارتباطات دانشگاه‌های بیرجند تبیین برند «شهر دانشگاهی» بیرجند است.
مهندس محمدجواد مشاوری‌نیا، گفت: به طور قطع و یقین با نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان خراسان جنوبی یک پرواز علمی و رونق و شکوفایی اقتصاد و اشتغال را تجربه خواهد کرد.


انفعال و بی‌انگیزگی دشمن شماره یک روابط عمومی‌ها است
محمد یعقوبی‌پور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم خدمات و توفیقات این دانشگاه در حوزه سلامت را برشمرد و گفت: در عین حال که روابط عمومی در شمار مشاغل سخت و زیان آور است و ممکن است خدمات و تلاش‌های مسؤلان روابط عمومی گاهی به چشم نیاید اما کارگزارن روابط عمومی نباید بی‌انگیزه شوند چرا که انفعال دشمن شماره یک روابط عمومی است.


پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در زمینهٔ اقتصاد دانش‌بنیان توفیقات خوبی داشته است
در ادامه پیمان حاجی‌رضایی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان دستاوردهای ارزشمند پارک علم و فناوری در تجاری سازی ایده‌های پژوهشگران استان و توفیقات این نهاد در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان گزارش داد و گفت: علاقهٔ بیش از حد دانشجویان به پیدا کردن شغل کارمندی و دولتی و تکیه دانشگاه‌ها بر محفوظات و عدم آموزش‌های کارآفرینی خلاقیت و نوآوری تاکنون یکی از مهم‌ترین معضلات عدم شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان بوده است و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی آمادگی دارد در زمینه شرکت‌های دانش بنیان خدمات و دوره‌های لازم را برای مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و همهٔ علاقه‌مندان دانشگاهی فراهم کند.


ایجاد دبیرخانهٔ دائمی اطلاع رسانی دانش بنیان ضروری است
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیرجند در این نشست با توجه به نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها در مسائل مختلف اجتماعی با تحسین اقدام مؤثر و متعهدانه مسئولان روابط عمومی دانشگاه‌‌های بیرجند، برگزاری این نشست را گامی مهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تجاری سازی دانش و فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد و فناوری مبتنی بر پژوهش‌های کاربردی دانشگاهی دانست.
محمد امیرآبادی‌زاده گفت: بحمدالله ظرفیت‌های خراسان جنوبی و مخصوصا شهر دانشگاهی بیرجند بسیار زیاد است و با ورود دانشگاه‌ها به حوزه اقتصاد دانش بنیان و با تقویت پیوند آنان با جامعه و صنعت، مشکل اشتغال دانش آموختگان به کلی حل خواهدشد.
وی پیشنهاد دبیرخانهٔ دائمی اقتصاد دانش‌بنیان را در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با همکاری شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها را ارائه کرد که با موافقت رئیس دانشگاه آزاداسلامی بیرجند و استقبال و همکاری روابط عمومی مؤسسات آموزش عالی استان مقرر شد اقدامات عملی آن ظرف دو هفته آینده اجرایی شود.
در ادامه غلامحسین نخعی مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر تعامل صنعت جامعه و دانشگاه را برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان ضروری توصیف کرد. هادی‌نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، خانم برزچی مدیر روابط عمومی پردیس امام سجاد (ع) دانشگاه فرهنگیان و محمد حسن چهکندی نژاد از آموزشکده ابن حسام و مهندس تیموریان نماینده شهرداری بیرجند هم به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.
به همت روابط عمومی و ستاد حمایت از کار و سرمایهٔ ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و دبیرخانه شورای ارتباطات و با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان، فرمانداری؛ شهرداری بیرجند و پارک علم و فناوری با هدف تبیین و تقویت نقش روابط عمومی‌ها اولین نشست تخصصی بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اقتصاد و اشتغال دانش بنیان و تجاری سازی علم برگزار شد.


منبع: خبرگزاری آنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد