درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15188صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 19 دی 1393 - 21:35
نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی
روابط‌عمومی‌ها برای پیاده ‏سازی و فرهنگ ‏سازی اقتصاد مقاومتی در صحنه پولی- مالی می‌توانند با برقراری ارتباط دوسویه و اطلاع ‏رسانی صحیح و به‌موقع نقش مؤثری را ایفا نمایند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط‌عمومی‌ها برای پیاده ‏سازی و فرهنگ ‏سازی اقتصاد مقاومتی در صحنه پولی- مالی می‌توانند با برقراری ارتباط دوسویه و اطلاع ‏رسانی صحیح و به‌موقع نقش مؤثری را ایفا نمایند.

به گزارش شارا، محمود ترابیان - مدیر روابط عمومی بانک آینده در گفتگو با ستاد خبری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، با اشاره به این مطلب که نظام بانکی، یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین بخش‌های اقتصادی کشور است، اظهار داشت: به‌منظور موفقیت رویکرد اقتصاد مقاومتی، نظام بانکی باید حداقل انجام دو وظیفه را در صدر اولویت‌های اجرایی خود قرار دهد.
وی افزود: نخست این‌که با اتخاذ سیاست‌های مدبرانه و عالمانه از ثبات اقتصادی و آرامش نظام پولی کشور صیانت نموده و دیگر آن‌که نقدینگی را جذب کرده و آن را در مسیر تولید ملی، کار‌آفرینی، خود اتکایی و وابستگی کم‌تر اقتصاد به خارج، هدایت و مدیریت نماید.


ترابیان خاطرنشان کرد: به همین دلیل نقش سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان فرهنگی و ارتباطی، به‌خصوص رسانه‌ها در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در راستای بانکداری اسلامی، بسیار حساس است.
وی در ادامه افزود: روابط‌عمومی‌ها برای پیاده ‏سازی و فرهنگ ‏سازی اقتصاد مقاومتی در صحنه پولی- مالی می‌توانند با برقراری ارتباط دوسویه و اطلاع ‏رسانی صحیح و به‌موقع نقش مؤثری را ایفا نمایند. آنها می‏ توانند با استفاده از ابزارهای اثرگذاری که دارند، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی کرده و مخاطبان و مشتریان را با منافع و کارکردهای مثبت بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی برای اقتصاد کشور و فضای کسب‌وکار آشنا سازند.


مدیر روابط عمومی بانک آینده در پایان تصریح کرد: بهترین شرایط برای ترویج و عمل به قوانین و آیین‏ نامه‏ های مورد نظر، زمانی مهیا خواهد شد که افکار عمومی با درک درست از این قوانین برای پذیرش، رعایت و عمل به آن‌ها، همراه و مجاب شوند و به همین دلیل روابط‌عمومی کارآمد، به‌خوبی می‌تواند نقش مؤثری در ایجاد مفاهمه و درک متقابل بین سازمان خود و مخاطبان ایفا نماید و بر همین اساس، از طریق برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی و ترغیب و اقناع آن‌ها برای همکاری و سرمایه‌گذاری در راستای اجرای این رویکرد، تأثیرگذار باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد