درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15148صفحه نخست » سه شنبه، 16 دی 1393 - 20:02
برگزاری همایش مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش تخصصی مسئولیت پذیری اجتماعی و بررسی ابعاد مختلف آن در جامعه ، با حضور خانم دانشور عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، زارع صفت رئیس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی ، دکتر سلیمی شهردار منطقه 21 ، قائم مقام ، معاونین ، شهرداران نواحی ، رؤسای ادارات و جمعی از مدیران منطقه ای در محل سالن اجتماعات اندیشه سرای کوثر در منطقه 21 برگزار گردید .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش تخصصی مسئولیت پذیری اجتماعی و بررسی ابعاد مختلف آن در جامعه ، با حضور خانم دانشور عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، زارع صفت رئیس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی ، دکتر سلیمی شهردار منطقه 21 ، قائم مقام ، معاونین ، شهرداران نواحی ، رؤسای ادارات و جمعی از مدیران منطقه ای در محل سالن اجتماعات اندیشه سرای کوثر در منطقه 21 برگزار گردید .

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران، در این نشست، دانشور عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به تعامل و همکاری هرچه بیشتر شهرداری ها ، بنگاههای اقتصادی و NGOها اشاره کرد و گفت : مجموعه این عوامل می بایست در مشکلات و معضلات زیست محیطی و آسیبهای اجتماعی مشارکت نموده و در حل چالش های موجود در جامعه کوشا باشند .

وی خاطرنشان کرد: طرح مسئولیت پذیری اجتماعی ، نخستین بار توسط کمیته اجتماعی، در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد که شرکتهای خصوصی و نیمه خصوصی و همچنین بنگاههای اقتصادی طرف قرارداد با شهرداری ها بعنوان مخاطبین اصلی اجرای این طرح در نظر گرفته شدند.

عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 5 بعد تحت عنوانهای : رهبری ، محیط کار ، بازار و صنعت ، جامعه و محیط زیست ، ابعاد اصلی و مهم مسئولیت پذیری اجتماعی را تشکیل می دهند ، ابراز داشت: شرکتها و بنگاههای اقتصادی با رعایت این نکات می توانند شهرت و اعتبار کاری خود را حفظ نموده و با به رسمیت شناختن حقوق مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان ، در جهت توسعه پایدار گام بردارند.

در ادامه این نشست، دکتر سلیمی شهردار منطقه 21 به ایراد سخنرانی پرداخت و نقش پررنگ مشارکتهای شهروندی را مهم دانست و گفت : پذیرفتن نقش شهروندان در اداره امور شهری یک ضرورت و اجبار است و بدون مشارکتهای مردمی، در آبادانی ، عمران و مدیریت شهری نتایج مطلوبی حاصل نخواهد شد.

به گزارش جارپرس شهردار منطقه 21 با اشاره به تحمیل جنگ 8 ساله به ملت ایران و با استناد به بیانات امام خمینی ( ره ) که جنگ را خود مردمی که انقلاب کردند اداره خواهند نمود ، مسئولیت پذیری اجتماعی را جزء اصول و ارکان مهم دوام و پایداری جامعه شهری خواند و ایجاد بسترسازی مناسب و فضای آکنده از اعتماد و اطمینان را در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری مثمر ثمر عنوان کرد .

وی در پایان این نشست ، همگان را به انجام این مسئولیت ارزشمند ترغیب کرده و آمادگی کامل شهرداری منطقه 21 را در تشکیل کمیسیون مسئولیت پذیری اجتماعی و اجرای آن اعلام نمود .
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد