درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:01   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15145صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 16 دی 1393 - 15:38
در همایش روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های استان اصفهان مطرح شد: مسئولان روابط عمومی‌ها از افراد خوشبین باشند
به گزارش شارا از اصفهان، رسول یاحی پیش از ظهر امروز در همایش روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های استان اصفهان که در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید نقطه نظرات مردم را گرفته و به سازمان خود انتقال دهند تا پس از بررسی این نظرات و درخواست‌ها خروجی آن به مردم پاسخ داده شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت:مسئولان روابط عمومی‌ها باید از افراد خوشبین تشکیل شده باشند چرا که هیچ فرد بدبینی کار بزرگی را انجام نداده است.

به گزارش شارا از اصفهان، رسول یاحی پیش از ظهر امروز در همایش روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های استان اصفهان که در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید نقطه نظرات مردم را گرفته و به سازمان خود انتقال دهند تا پس از بررسی این نظرات و درخواست‌ها خروجی آن به مردم پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در صورتی که در سازمانی جایگاهی داشته باشند نشان از بلوغ مدیر آن سازمان است و اگر جایگاهی نداشته باشند، هم مدیر نمی‌تواند عملکرد خودش را انعکاس دهد و هم سازمان در آن مجموعه محدود می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: برای 22 بهمن سال جاری یک سری فعالیت‌های عمومی در پیش داریم که طبق روال 35 سال گذشته برگزار می‌شود اما یک سری اقدامات خصوصی نیز باید در دو محور انجام گیرد.

وی افزود: یکی از این محورها باید در راستای شعار سال رهبر معظم انقلاب یعنی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باشد.

یاحی تاکید کرد: پاسخ به 6 پرسش چه کسی، کی، کجا، چطور، چرا و چقدر باید در گزارش روابط عمومی‌ها لحاظ شود اما در گزارشات ما تعدادی از این موضوعات حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی باید از افراد خوشبین باشند، گفت: هیچ فرد بدبینی کار بزرگی را انجام نداده و هیچ قله‌ای را فتح نکرده است و این افراد باید بتوانند بین نقاط ضعف و قوت سازمان تعادل برقرار کنند که البته نقاط قوت سازمان‌ها بسیار بیشتر از نقاط ضعف سازمان‌ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: مسئول روابط عمومی باید فردی مردم‌دوست، خوش‌بیان، شجاع، علاقه‌مند به مردم و آگاه به فضای مجازی باشد و کارش را با تمام وجود انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی اضافه کرد: امام علی (ع) می‌فرماید آفت تدبیر، تاخیر، تغییر و تردید است که باید دوستان روابط عمومی این سخن گران‌بها را مدنظر داشته باشند.

یاحی افزود: مردم امروز با مردم دیروز متفاوت هستند و همیشه نباید به یک شکل با آنان رفتار شود چراکه مردم امروز هوشیاری خاص خودشان را دارند و حقوق شهروندی نیز تاکیدش بر حقوق و نیازهای مردم است و مسئولان روابط عمومی باید این نیازها را مدنظر داشته باشند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد