درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15069صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 12 دی 1393 - 11:33
در سال2015: تکنولوژی جدید صحنۀ اصلی را در تصرّف خود می گیرند
"غذا به عنوان موضوع زیست‌محیطی جدید"؛ "دوری از تکنولوژی"؛ "همه چیز بر مبنای مکان"  (انفجار خدمات مبتنی بر مکان یا مکان‌آگاهی که کسب اطّلاعات از تلفن‌های همراه را تسهیل می‌کند)؛ "جابجایی کوچک" (جا به جایی از "هرچه بزرگتر بهتر" به همه چیز از خانه‌ها به اتومبیل‌ها به انبار‌ها)؛ و "شفّافیت اساسی" (شعار "هیچ چیز برای پنهان کردن" در برخی رفتارهای آنلاین مشاهده می‌شود).
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آن مَک (Ann Mack)، مدیر تعیین گرایش‌های جی‌دابلیوتی، اظهار می‌دارد، "در پیش‌بینی ما راجع به گرایش‌های مربوط به آیندۀ نزدیک، تکنولوژی جدید همچنان می‌رود تا صحنۀ اصلی را در تصرّف خود داشته باشد، زیرا جابجایی‌هایی عمده‌ای را در رابطه با تحوّلات سرعت مافوق نور در موبایل، تکنولوژی‌های اطّلاعاتی و اجتماعی شاهد هستیم. بسیاری از گرایش‌های ما نشان می‌دهد که چگونه مؤسّسات تجاری حضور همه جانبۀ تکنولوژی در زندگی ما را تحریک و تسهیل یا با آن مقابله می‌کنند، و چگونه مصرف کنندگان به کشش آن واکنش نشان می‌دهند."


باب جفری، رئیس و مدیر ارشد اجرایی جی‌دابلیوتی در سطح جهانی، اظهار داشت، "جی‌دابلیوتی نیاز به پیش‌بینی و مشارکت فعال در تغییراتی را که آیندۀ تجارت ما و مؤسّسات تجاری ارباب رجوع ما را به طور بنیادی تعریف می‌کند، تصدیق می‌کنیم. پیش‌بینی سالانۀ گرایش‌ها دقیقاً به ما کمک می‌کند که این کار را انجام دهیم. با چشم‌انداز جهانی که ایجاد کرده‌ایم، فرصت‌های جهانی در حال بروز را که می‌توانیم از طرف فهرست چند ملّیتی مارک‌های تجاری روی آن سرمایه‌گذاری کنیم، شناسایی می‌نماییم."


از جمله گرایش‌هایی که جی‌دابلیوتی در سال های گذشته پیش‌بینی کرده به این موارد اشاره می‌شود: "غذا به عنوان موضوع زیست‌محیطی جدید" (تأثیر محیط زیست بر گزینه‌های غذایی ما مورد توجّه و نگرانی بارز و چشمگیر واقع می‌شود)؛ "دوری از تکنولوژی" (تعداد هر چه بیشتری از مردم، حدّاقلّ به طور موقّت، از سیستم خارج می‌شوند تا با تکنولوژی قطع ارتباط کنند)؛ "همه چیز بر مبنای مکان"  (انفجار خدمات مبتنی بر مکان یا مکان‌آگاهی که کسب اطّلاعات از تلفن‌های همراه را تسهیل می‌کند)؛ "جابجایی کوچک" (جا به جایی از "هرچه بزرگتر بهتر" به همه چیز از خانه‌ها به اتومبیل‌ها به انبار‌ها)؛ و "شفّافیت اساسی" (شعار "هیچ چیز برای پنهان کردن" در برخی رفتارهای آنلاین مشاهده می‌شود).
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد