درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15069صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 12 دی 1393 - 10:57
در سال2015: تکنولوژی جدید صحنۀ اصلی را در تصرّف خود می گیرند
"غذا به عنوان موضوع زیست‌محیطی جدید"؛ "دوری از تکنولوژی"؛ "همه چیز بر مبنای مکان"  (انفجار خدمات مبتنی بر مکان یا مکان‌آگاهی که کسب اطّلاعات از تلفن‌های همراه را تسهیل می‌کند)؛ "جابجایی کوچک" (جا به جایی از "هرچه بزرگتر بهتر" به همه چیز از خانه‌ها به اتومبیل‌ها به انبار‌ها)؛ و "شفّافیت اساسی" (شعار "هیچ چیز برای پنهان کردن" در برخی رفتارهای آنلاین مشاهده می‌شود).
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آن مَک (Ann Mack)، مدیر تعیین گرایش‌های جی‌دابلیوتی، اظهار می‌دارد، "در پیش‌بینی ما راجع به گرایش‌های مربوط به آیندۀ نزدیک، تکنولوژی جدید همچنان می‌رود تا صحنۀ اصلی را در تصرّف خود داشته باشد، زیرا جابجایی‌هایی عمده‌ای را در رابطه با تحوّلات سرعت مافوق نور در موبایل، تکنولوژی‌های اطّلاعاتی و اجتماعی شاهد هستیم. بسیاری از گرایش‌های ما نشان می‌دهد که چگونه مؤسّسات تجاری حضور همه جانبۀ تکنولوژی در زندگی ما را تحریک و تسهیل یا با آن مقابله می‌کنند، و چگونه مصرف کنندگان به کشش آن واکنش نشان می‌دهند."


باب جفری، رئیس و مدیر ارشد اجرایی جی‌دابلیوتی در سطح جهانی، اظهار داشت، "جی‌دابلیوتی نیاز به پیش‌بینی و مشارکت فعال در تغییراتی را که آیندۀ تجارت ما و مؤسّسات تجاری ارباب رجوع ما را به طور بنیادی تعریف می‌کند، تصدیق می‌کنیم. پیش‌بینی سالانۀ گرایش‌ها دقیقاً به ما کمک می‌کند که این کار را انجام دهیم. با چشم‌انداز جهانی که ایجاد کرده‌ایم، فرصت‌های جهانی در حال بروز را که می‌توانیم از طرف فهرست چند ملّیتی مارک‌های تجاری روی آن سرمایه‌گذاری کنیم، شناسایی می‌نماییم."


از جمله گرایش‌هایی که جی‌دابلیوتی در سال های گذشته پیش‌بینی کرده به این موارد اشاره می‌شود: "غذا به عنوان موضوع زیست‌محیطی جدید" (تأثیر محیط زیست بر گزینه‌های غذایی ما مورد توجّه و نگرانی بارز و چشمگیر واقع می‌شود)؛ "دوری از تکنولوژی" (تعداد هر چه بیشتری از مردم، حدّاقلّ به طور موقّت، از سیستم خارج می‌شوند تا با تکنولوژی قطع ارتباط کنند)؛ "همه چیز بر مبنای مکان"  (انفجار خدمات مبتنی بر مکان یا مکان‌آگاهی که کسب اطّلاعات از تلفن‌های همراه را تسهیل می‌کند)؛ "جابجایی کوچک" (جا به جایی از "هرچه بزرگتر بهتر" به همه چیز از خانه‌ها به اتومبیل‌ها به انبار‌ها)؛ و "شفّافیت اساسی" (شعار "هیچ چیز برای پنهان کردن" در برخی رفتارهای آنلاین مشاهده می‌شود).
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد