درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 20:53   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14999صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 8 دی 1393 - 18:55
وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی: روابط عمومی ها یک نهاد اجتماعی و محلی برای حوزه عمومی دولت هستند
وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که دولت تدبیر و امید پیگیری می کند اخلاقی عمل کردن است، اخلاقی عمل کردن به این معنا که آمار غلط ندهیم و با افکار عمومی صداقت داشته باشیم . که این دولت به این امور متعهد است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


روابط عمومی ها خود مانند یک رسانه اجتماعی هستند وباید منعکس کننده افکار عمومی در دولت باشند .افکار عمومی برآیند تفکر جامعه است بدون شک افکار عمومی به طور طبیعی درست نمی شود و امروز افکار عمومی برساخته است

دکتر علی ربیعی گفت : باتصویب امروز کمیسیون اقتصادی دولت از این پس هیچ روستایی بدون گاز نخواهد ماند و این امر اتفاق بسیار بزرگ و مبارکی در دولت تدبیر و امید است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی دکتر علی ربیعی امروز در نشست شورای هماهنگی روسای مراکزروابط عمومی واطلاع رسانی دستگاه های اجرایی کشورکه در مجموعه فرهنگی تلاش برگزارشد افزود : طی 15 ماه گذشته دولت تدبیر و امید 10 میلیون نفر را تحت پوشش امنیت غذایی قرار داد و 176هزار کودک بازمانده از تحصیل را راهی مدرسه کرد و فقر درمانی را کاهش داد .


وی گفت : دولت سه سیاست همگام درحوزه سیاست خارجی، اقتصادی و رفاهی را پیگیری می کند و سیاست رفاهی فصل ممیزاین دولت با سایردولت هاست و ادعا می کنیم که با گرسنگی مقابله کرده ایم و سفره تمام گرسنگانی را که شناسایی کرده ایم پوشانده ایم .


وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که دولت تدبیر و امید پیگیری می کند اخلاقی عمل کردن است، اخلاقی عمل کردن به این معنا که آمار غلط ندهیم و با افکار عمومی صداقت داشته باشیم . که این دولت به این امور متعهد است.


وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در شرایط دشواری مسئولیت اداره امورکشوررا پذیرفت توضیح داد : رشد 4درصدی واقعیت است که دولت با انضباط مالی و ثبات تصمیم گیری به این موفقیت بزرگ دست یافت .
دکترربیعی با اشاره به اینکه درحوزه سیاست های رفاهی دولت حرف های زیادی دارد گفت : نباید صورت مساله را پاک کنیم . باید پیرامون مسائل مختلف اجتماعی حرف بزنیم و با کسانی که صدای خاموش جامعه هستند ارتباط برقرار کنیم تا آن ها بدانند که صدایشان شنیده می شود .


وی ادامه داد: باید به مردم بگوییم که آینده بهتر از امروز است.


وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی گفت: متاسفانه با این که مسئولان دولتی بارها اعلام کرده اند که ازصندوق توسعه ملی برداشتی نشده است ، اما عده ای برانجام این کار از سوی دولت تاکید می کنند.
وی گفت : مردم عطش مبارزه با فساد را دارند که باید به این خواسته پاسخ داده شود.


دکتر ربیعی بااشاره به اینکه نشاط اجتماعی را باید در جامعه بسط و گسترش دهیم گفت: باید ازهمه ظرفیت هایی که در هر نهادی وجود دارد برای ایجاد نشاط اجتماعی یاری بگیریم.


وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان برخی نظریه ها در مورد روابط عمومی ها از گذشته تا به امروز گفت : روابط عمومی ها خود مانند یک رسانه اجتماعی هستند وباید منعکس کننده افکار عمومی در دولت باشند. افکار عمومی برآیند تفکر جامعه است بدون شک افکار عمومی به طور طبیعی درست نمی شود و امروز افکار عمومی برساخته است.


وی جریان فکری جامعه را در تصمیم گیری ها موثر توصیف کرد و افزود: در جامعه آن چه تبدیل به مساله می شود اهمیت پیدا می کند. بدون سامان دادن به افکار عمومی حرکت دولت به شکل روان انجام نمی پذیرد .


دکتر ربیعی، افکارعمومی را مانند مقیاسی برای قضاوت دولت دانست و به نقش پر رنگ رسانه در این مهم تاکید کرد.


وی با اشاره به نظریاتی که درگذشته روابط عمومی ها را تولیدکننده پیام ، ابزار انتقال پیام و ... می دانسته اند گفت : از نگاه من درست است که روابط عمومی یک نهاد و یک سازمان است اما خود یک رسانه است . حتی سازمان تبلیغاتی و بنگاه هم نیست چرا که مجموعه ای در دل خود دارند که می توانند مانند یک رسانه اجتماعی عمل کنند.


وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی تصریح کرد: روابط عمومی ها یک نهاد اجتماعی و محلی برای حوزه عمومی دولت هستند که می توانند مانند اجتماعی برای ساخت حوزه عمومی عمل کنند.


دکتر ربیعی گفت : برای دستیابی به اهداف کلان دولت یازدهم باید هم افزایی بین دستگاهی را افزایش دهیم و تمام ظرفیت ها را به کارگرفته و هم افزایی نیز انجام دهیم.

معزی: باید در میان روابط عمومی های دستگاه های دولتی همگرایی بوجود بیاید
در ابتدای این جلسه، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید بر اصل همگرایی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی گفت: همگرایی و هماهنگی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی دولت رمز اصلی موفقیت در انجام وظایف و دست یابی به اهداف تعیین شده است.

علیرضا معزی با اشاره به اینکه رشد فضاهای ارتباطی و گسترش فناوری های نوین سبب کاهش نیاز افکار عمومی به اطلاع رسانی نشده گفت: در چنین فضایی به جهت وجود تعدد نظرات و بالا رفتن دسترسی افکارعمومی به انواع اطلاعات و اطلاعات نماها در سریع ترین زمان ممکن نیاز به اطلاع رسانی دقیق بیشتر شده است و چه بسا رسالت و وظیفه روابط عمومی های دستگاه های دولتی بیشتر از گذشته نیز شده است.

معزی گفت: مدیران مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی دولت نه تنها نسبت به دستگاه اجرایی خود بلکه باید نسبت به کل دولت احساس مسئولیت کنند و در این بین از تعامل، همفکری و همکاری با یکدیگر در پیشبرد اهداف بهره مند شوند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه نگاه دولت یازدهم به روابط عمومی ها متفاوت و از دریچه علمی و فناورانه است گفت: روابط عمومی ها باید به سلاح علم و فناوری روز مسلح باشندو با صداقت، جدیت و موشکافانه خدمات دولت را برای مردم تبیین و تشریح کنند.



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد