درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14964صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 7 دی 1393 - 22:20
بررسی حمایت ورزشی در کشور ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این مقاله از نوع تحلیلی است. ما در این مقاله عواملی را که باعث افزایش انگیزش در حامیان مالی برای اسپانسرسی باشگاه‌های ورزشی می‌شود را مورد بررسی قرار داده است. و یکی از مهمترین نتایج آن در زیر آمده است:
  

بررسی حمایت ورزشی در کشور ایران

نویسنده:
جواد میرزایی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی ورزشی
دانشگاه شهید بهشتی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این مقاله از نوع تحلیلی است. ما در این مقاله عواملی را که باعث افزایش انگیزش در حامیان مالی برای اسپانسرسی باشگاه‌های ورزشی می‌شود را مورد بررسی قرار داده است. و یکی از مهمترین نتایج آن در زیر آمده است:


امروزه داشتن اسپانسر به صورت یک بخش لاینفک درآمد زایی در باشگاه‌ها بوده و حمایت شرکت‌ها و حامیان از ورزش نقش بسزایی در رشد و پیشرفت آن دارد. با این حال شاهد آن هستیم که به دلیل عدم تمایل بسیاری از شرکت‌ها و کارخانجات خصوصی نداشتن یا کمبود حامی مالی از دغدغه‌های بسیاری از هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی است که این امر نیازمند اقدامات اساسی همچون شناسایی عوامل انگیزاننده و ترغیب کننده‌ی شرکت‌ها برای ورود به عرصه‌ی حمایت ورزشی است.

واژگان کلیدی: حمایت ورزشی، باشگاه‌های ورزشی، صنعت ورزشی

مقدمه:
در حال حاضر ورزش و تفریحات سالم در کشورهای توسعه یافته به مثابه یک صنعت مهم و عامل اثر گذار در رشد اقتصادی مورد توجه بوده و یکی از پردرآمدترین، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین صنایع (یازدهمین صنعت) در قرن 21 به شمار می‌رود. این صنعت به سرعت جهانی گشته، قلمرو آن همه جا را تسخیر کرده و در سراسر دنیا ریشه دوانیده است تا میلیاردها انسان از آن بهره‌مند شوند [1، 2]. صنعت ورزش به تنهایی بین یک تا دو درصد تولید ناخالص ملی کشورهای صنعتی و نیز بین 2 تا 5/2 درصد تجارت جهانی را به خود اختصاص داده و به عنوان یک قدرت موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی، با تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم، نقش مهمی در رشد اقتصاد ملی کشورها دارد [3، 4].
گردش مالی صنعت ورزش با رشدی فوق‌العاده در طول یک دهه و اشتغال میلیون‌ها نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم به مثابه یکی از صنایع برتر به سرعت در حال رشد است [5، 6]. طبق آمارهای اعلام شده، صنعت ورزش در آمریکا که در سال 1987 با درآمدی معادل 2/50 میلیارد دلار در رده بیست و سوم قرار داشت، در ده سال بعد یعنی در سال 1997 به رده یازدهم به رقمی معادل 152 میلیارد دلار رسید. این افزایش در سال 1999 به رقمی معادل 213 میلیارد دلار و و رتبه‌ی ششم ارتقاء یافت [7]. همچنین، از دهه 1990 تاکنون، نیز رشد شگرفی داشته و امروزه به صنعتی 500 میلیارد دلاری تبدیل شده است [8].
با توجه به این تغییرات رخ داده، جهان ورزش دوران جدیدی را تجربه کرده و تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد ورزشی، استفاده از شیوه‌ها و فنون بازاریابی را در ورزش مورد توجه قرار داده است. هر روزه میلیون‌ها دلار در کشورهای مختلف هزینه ورزش می‌شود و احساس نیاز به ورزش به منظور مرتفع کردن معضلات روحی و جسمی مردم روز به روز محسوس‌تر و مشهودتر می‌گردد. تمام این موارد موجب گردیده که تلاش‌های بیشتری در زمینه بازاریابی ورزشی مورد نیاز باشد [50]. زیرا که بازاریابی اثرات ویژه و مثبتی در جهان ورزش داشته و توانسته گردش پولی عظیم، پتانسیل فوق‌العاده برای ایجاد شغل، جذب منابع مالی خارجی، جنبه‌های تبلیغاتی بسیار و فوائد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی گسترده‌ای را برای افراد ذینفع این صنعت فراهم آورد [41].

دانلود مقاله با لینک مستقیم
 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد