درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14949صفحه نخست » شنبه، 6 دی 1393 - 14:30
اوراکل موقعیت خود را در حوزه بازاریابی دیجیتال تقویت می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت اوراکل قصد دارد با خرید شرکت دیتالاجیکس (Datalogix) توانمندی خود را در حوزه راهکارهای بازاریابی دیجیتال تقویت کند.به گزارش وب‌سایت zdnet، شرکت اوراکل از خرید شرکت دیتالاجیکس که در حوزه بازاریابی دیجیتال و ابری فعالیت می‌کند، خبر داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت اوراکل قصد دارد با خرید شرکت دیتالاجیکس (Datalogix) توانمندی خود را در حوزه راهکارهای بازاریابی دیجیتال تقویت کند.به گزارش وب‌سایت zdnet، شرکت اوراکل از خرید شرکت دیتالاجیکس که در حوزه بازاریابی دیجیتال و ابری فعالیت می‌کند، خبر داده است.

 

این شرکت داده‌های بازاریابی دیجیتال را به صورت خدمات پردازش ابری عرضه می‌کند. شرکت اوراکل جزئیات بیشتری در این باره منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود دیتالاجیکس به اوراکل کمک کند جای پای خود را در بازار محصولات پردازش ابری و داده‌های ابری تقویت کند.

شرکت دیتالاجیکس داده‌های مربوط به هزینه‌کرد و خرید مصرف‌کنندگان را گردآوری می‌کند و از آن‌ها برای مقاصد بازاریابی استفاده می‌کند. این شرکت همچنین با رهگیری آگهی‌های تبلیغاتی، تأثیر آن‌ها بر مصرف‌کنندگان را مورد سنجش و ارزیابی قرارمی‌دهد. دیتالاجیکس برای گردآوری داده‌های مورد نیاز خود با ۱۵۰۰ شرکت همکاری می‌کند و داده‌های گردآوری‌شده را در اختیار شرکت‌های مشتری خود قرار می‌دهد. لنوو، توئیتر و فورد از جمله نام‌هایی است که در فهرست مشتریان این شرکت به چشم می‌خورد.

شرکت اوراکل قصد دارد با خرید دیتالاجیکس توانمندی خود را در حوزه عرضه داده از طریق فناوری پردازش ابری و بازاریابی دیجیتال افزایش دهد. اوراکل پیش از این شرکت به لو کی (BlueKai) را نیز که در حوزه راهکارهای بازاریابی ابری فعال بود، خریداری کرد.

همکاران سیستم
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد