درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14906صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 3 دی 1393 - 11:56
خبرنامه؛ آئینه ماحصل عملکرد و تلاش صادقانه مجموعه افراد یک سازمان
سعید معادی - اگر خبرنامه به عنوان ابزاری برای پر رنگ سازی ماحصل عملکرد و تلاش صادقانه مجموعه افراد تلقی گردد. این تبلیغ صادقانه و شرافتمندانه محرک انگیزشی قوی برای همه افراد به حساب می آید و در واقع خبرنامه آئینه محسوب می‌شود که در آن آئینه تک تک افراد به درستی و صحیح تصویری شفاف از فعالیت و تلاش خود را در آن ببیند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  منابع انسانی به عنوان یکی از ارکان اصلی سرمایه ای در ایجاد، شکل‌گیری و توسعه هر سازمان محسوب می‌گردد. نقش کلیدی سرمایه انسانی در تحقق اهداف، برنامه ها و سیاست های کمی و کیفی و دوام و بقاء هر سازمان امری کاملاً محسوس و انکار ناپذیر است،

 

به عبارت دیگر مدیریت اندیشمندانه همواره نگاه اصولی و منطقی را معطوف سرمایه انسانی از حیث تفکر، ابداع، خلاقیت و نیروی کار می‌سازد. اما باید بدانیم که صرف نگاه عقلائی و خردمندانه به نیروی انسانی در چارچوب ساختار و اهداف سازمانی دلیل محکم و متقن برای بروز و ظهور خلاقیت،‌ نوآوری، بهره وری و مشارکت تلقی نمی‌گردد. بلکه ضمن تغییر نگرش از نگاه ابزاری به نگاه سرمایه ای به انسان و همچنین فراهم سازی شرایط مناسب و معقول در قالب روابط درون سازمانی برای رسیدن به زبان و هدف مشترک و برقراری رابطه تنگاتنگ و اصولی همراه با بکارگیری ابزار ارتباط جمعی مناسب در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی اعضاء‌ و افراد مجموعه یک سازمان، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

زیرا مجموعه علوم با سرعت و شتاب مثال زدنی یکی پس از دیگری پلکان ترقی و تکامل را طی می‌نمایند و در این سیر صعودی، تکنولوژی و فن آوری جدید را به عنوان دستاورد در برقراری و تسریع و تسهیل ارتباطات به جهانیان عرضه می‌دارند. ضمن آنکه این واقعیت را باید پذیرفت که ذهن کنجکاو،‌ خلاق و پویا همواره می‌خواهد از اتفاقات و رخدادهای پیرامون خود بداند و بفهمد و بواسطه احساس تسهیم و مشارکت، دانستن و فهمیدن مسائل اطراف را حق قانونی و طبیعی خود می‌داند. حال می‌خواهد این اطلاعات، اخبار،‌ دانسته‌ها و دستاوردها در پیرامون زندگی شخصی و خصوصی باشد و یا اینکه در محیط اداری، اجتماعی و یا در سطح جهانی بروز نماید.


قدر مسلم آن است که به هر میزان محیط به لحاظ گستره جغرافیایی وسیع تر گردد و افراد ذینفع از حیث برگیری و منافع شخصی و اجتماعی بیشتر شود، برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به شیوه مرسوم و متداول امکان پذیر نخواهد شد و در این حالت نقش ابزار ارتباطی و واسطه های ابزاری ملموس‌تر و پررنگ تر خواهد شد. زیرا در یک سازمان به لحاظ ساختار تشکیلاتی و سلسله مراتب اداری و همچنین بواسطه نوع و حجم فعالیت، تلاقی و نزدیک سازی،‌ ایده ها،‌ اندیشه ها، افکار،‌ نقطه نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات در یک زمان و به صورت یکجا امکان پذیر نمی‌گردد و در سایه عدم رابطه شفاف و صحیح و نبودن ابزار مناسب ارتباطی و اطلاع‌رسانی، زمینه تحریف،‌ شایعه و بروز و ظهور کانالهای غیر رسمی در سطوح مختلف سازمانی تقویت خواهد شد و در واقع زمینه برای انحراف مسیر و ایجاد کجروی افراد مهیا می‌شود و شاید تمام توان و نیرو انسانی همواره به جای اندیشه، تعقل، نوآوری و ابداع در صدد رفع ابهامات، برداشت ها غلط، منفی بافی و جدال های درونی و شخصی معطوف گردد.

 

بنابراین وجود یک منبع ارتباطی و اطلاع رسانی به عنوان روابط عمومی و ایجاد بستر مناسب در قالب بکارگیری ابزار صحیح به نام خبرنامه به عنوان یک نیاز و ضرورت در مدیریت محسوب می‌گردد. ضمن آنکه باید به این واقعیت اشاره نمود آنچه که در برقراری ارتباط و اطلاع رسانی مهم و اساسی تلقی می‌گردد وجود یک رابطه منطقی بین ظرف و مظروف و شکل و محتوا است و اگر صرفاً خبرنامه به عنوان یک ابزار ارتباط جمعی در امر آموزش، آگاه سازی، شفاف سازی و ارتقاء بخشی دانسته ها و اطلاعات عوامل و عناصر درون سازمانی نتواند به درستی نقشش را ایفاء نماید بی تردید مجموعه تلاش، اتلاف وقت و اسراف سرمایه محسوب می‌گردد و در واقع به عنوان پوشال گذاری و کار فاقد محتوی مشخص، ضعف دست اندرکاران و عوامل تولید آن از حیث عدم شناخت و اشراف کافی به این ابزار مشخص می‌گردد.

 

ضمن آنکه باید این موضوع را متذکر شد که انعکاس اخبار و بیان مطالب و دستاوردهای جدید با نگاه آموزشی و اطلاع رسانی اگر موجب حرکت، تغییر، تحول در سطوح مختلف سازمانی نگردد امری عبث و بیهوده است و هر آنچه که روابط عمومی با عنوان چشم و گوش بینا و شنوای سازمان با تسلط و آگاهی کامل بر شرایط و وضعیت و نیازهای مخاطبان درون سازمانی حرکت نماید و در واقع خبرنامه را محملی برای تسهیل، تسریع و تصریح ارتباطات، اطلاع رسانی، تسهیم و مشارکت قرار دهد. آنگاه می‌توان بر ارزش کار روابط عمومی و ابزار ارتباط جمعی آن صحه گذاشت.


بنابراین روابط عمومی کارآمد و پویا می بایست با اتخاذ روش و شیوه اصولی با اتکاء به اندیشه حرفه ای و اخلاقی آنچنان حرکت نماید که همواره ضرورت حضور خبرنامه به عنوان یک ابزار درون سازمانی برای تک تک اعضاء و عناصر سازمان ملموس باشد و به عبارت دیگر در سایه این ضرورت و نیاز، تداوم و استمرار در قالب انتظار در ذهن افراد شکل گیرد که گویی خبرنامه چیزی را مطرح می نماید و در آن نوشته می شود که فرد نیاز شخصی و جمعی را در آن می‌بیند و یا برای او تبیین و تشریح می‌گردد.

 

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که اگر خبرنامه به عنوان ابزاری برای پر رنگ سازی ماحصل عملکرد و تلاش صادقانه مجموعه افراد تلقی گردد. این تبلیغ صادقانه و شرافتمندانه محرک انگیزشی قوی برای همه افراد به حساب می آید و در واقع خبرنامه آئینه محسوب می‌شود که در آن آئینه تک تک افراد به درستی و صحیح تصویری شفاف از فعالیت و تلاش خود را در آن ببیند و در واقع به نوعی محصول تفکر و کار خود را در آن آئینه تماشا نمایند زیرا انسان چیزی جز علم و عمل نیست و به عبارت دیگر علم و عمل جوهرند و انسان ساز.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد