درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14787صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 25 آذر 1393 - 12:58
خداحافظی با دوستی که به سوگمان نشاند!
جامعه روابط عمومی ایران یکی از اعضا و نیروهای توانمندش را از دست داد. کسی که عضو انجمن متخصصان روابط عمومی و یکی از اعضای انجمن روابط عمومی ایران بود. بله؛ محمد اسماعیل فروزنده.
  

خداحافظی با دوستی که به سوگمان نشاند!

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جامعه روابط عمومی ایران یکی از اعضا و نیروهای توانمندش را از دست داد. کسی که عضو انجمن متخصصان روابط عمومی و یکی از اعضای انجمن روابط عمومی ایران بود. بله؛ محمد اسماعیل فروزنده.


دوستی می‌گفت، حالا که "فروزنده " رفت هفته‌هایمان را با کدام پیام نشاط بخش و امید دهنده‌ای شروع کنیم. وقتی روز اول کاری شروع می‌شد، به مجردی که آغاز به کار می‌کردیم این نوشته‌های فروزنده بود که به چشم‌مان می‌آمد و انرژی مضاعفی به ما می‌بخشید.


شاید درست نباشد بعد از مرگ یک دوست، به خصیصه‌های ممتازش اشاره کنیم. شاید هم این کار کلیشه‌ای به حساب بیاید اما واقعیت این است که فروزنده را نمی‌توان تنها با صفت‌های خانواده دوست، مذهبی یا با ایمان توصیف کرد. او مردی به راستی بااخلاق بود که با رفتنش دست کم جامعه روابط عمومی و همکارانش در بانک مهر اقتصاد را به سوگ نشاند، و البته که خانواده‌اش و دوستانش را.


فروزنده در عین حال که شم نویسندگی داشت، به کارهای فرهنگی نیز علاقه نشان می‌داد، شاید برای همین هم بود که در این امور کارهای طراز اولی انجام می‌داد. فروزنده رفت اما چیزهای بسیاری از خودش به جا گذاشت. اگر بگوییم مهمترین چیزی که از او برای ما به یادگار مانده است، اصالت است، غلو نکردیم. او اصیل بود همچون نامش و به راستی در روابط عمومی متخصص بود به دلیل ارتباط خوبی که با آدم‌ها داشت.


مرگ فروزنده اگر بسیاری را غمگین کرده، تنها به این دلیل است که می‌دانست چگونه عزیز باشد، می‌دانست چگونه با ما دوست باشد و چگونه ما او را دوست داشته باشیم.


فروزنده! رفتی اما این را بدان که رفتنت ما را به سوگ نشاند. تو رفتی، این یک واقعیت است و ما حالا باید با واقعیتی که سخت پذیرفتنی ست، دست و پنجه نرم کنیم!

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد