درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14748صفحه نخست » یکشنبه، 23 آذر 1393 - 14:56
برگزاری نشست نظام پیشنهادات بانک ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست تخصصی نظام پیشنهادات شبکه بانکی کشور به منظور بررسی راهکارها و ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری همایش سراسری نظام پیشنهادات شبکه بانکی کشور،برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نشست تخصصی نظام پیشنهادات شبکه بانکی کشور به منظور بررسی راهکارها و ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری همایش سراسری نظام پیشنهادات شبکه بانکی کشور،برگزار شد.

به گزارش شارا، در این نشست علی نعمتی عضو هیأت مدیره این بانک عنوان کرد ایجاد انگیره و نشاط‌کاری در بین کارکنان در روند مشتری‌مداری بسیار مؤثر بوده و حتی نگاه جامعه به شبکه بانکی کشور نیز عوض می‌شود.


وی ضمن مهم‌ارزیابی کردن نظام پیشنهادها و تأکید بر مشارکت فعال درهمایش آتی این نظام و همچنین انتشار دستاوردها و مسائل و پیشنهادها در این همایش و اطلاع‌رسانی دقیق در این خصوص تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این همایش باید افرادی علاقه‌مند و تأثیرگذار بوده و با دانش و آگاهی کافی و ارائه نظرات و پیشنهادهای سازنده به ارتقاء و پیشرفت شبکه بانکی کشور کمک کنند.


عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در ادامه با ارائه توصیه‌هائی به برگزارکنندگان همایش درخصوص مشارکت فعال، توجه به نظرات و پیشنهادات مطرح شده و ایجاد اتاق فکر و توجه و اهتمام به عملی‌کردن پیشنهادهای مطرح شده جهت اعتمادسازی بیشتر اظهارداشت: برگزاری این همایش و شرکت افراد متخصص و صاحب‌نظر بر جدیت موضوع نظام پیشنهادات افزوده و موجب می‌شود تا به دانش پنهان دسترسی پیدا می‌کنیم.


نعمتی درپایان گفت: پیام این همایش، ارتقاء نظام پیشنهادات و تأثیرگذاری آن درحوزه‌های مختلف است. لذا باید همه مطالب و پیشنهادهای مطرح شده درهمایش مذکور جمع‌آوری و پس از بررسی پیشنهادها و سیاستگذاری آن مورد اجرا قرار گیرد.


فریبرز راحتی دبیرکمیسیون نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شبکه بانکی کشور و دبیر همایش مذکور، گزارشی از نظام پذیرش پیشنهادات و همچنین روند برگزاری همایش ارائه کرد و گفت: با اجرای این نظام، دغدغه‌ها رفع و انگیزه‌ها مضاعف می‌شود. براین اساس پیشنهادها و نظرات همه مدیران و کارشناسان مورد بررسی و در دستور‌کار قرار خواهدگرفت.


همچنین در ادامه این نشست نمایندگان بانک‌های ملی، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، مسکن، سپه و همچنین تنی چند از مدیران پست‌بانک ایران ارائه نظرات و پیشنهادهای خود درخصوص نظام پذیرش و برگزاری همایش پرداختند.


گفتنی است همایش سراسری نظام پیشنهادهای شبکه بانکی کشور با همکاری مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران طی روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌گردد.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد