درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14707صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 19 آذر 1393 - 15:59
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر: رسانه ها نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ نوع دوستی دارند
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ نوع دوستی و نهادینه کردن آن در جامعه دارند. «وحید رحمتی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در کنار کارکردهای اطلاع رسانی و سرگرمی، یکی از مهمترین نقش هایی که رسانه برعهده دارد، وظیفه آموزش شهروندان و ارتقا جامعه پذیری آنهاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ نوع دوستی و نهادینه کردن آن در جامعه دارند.

«وحید رحمتی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در کنار کارکردهای اطلاع رسانی و سرگرمی، یکی از مهمترین نقش هایی که رسانه برعهده دارد، وظیفه آموزش شهروندان و ارتقا جامعه پذیری آنهاست.

وی گفت: موضوعی که جایگاه رسانه را منزلت ویژه ای بخشیده و آن را در کنار نهادهایی چون خانواده، مدرسه و دانشگاه می نشاند، محتوای آن است که موجب تغییر رفتار و نگرش شهروندی در مقوله ها و موضوعات مختلف می شود.

رحمتی ادامه داد: گرچه رسانه ها بخشی از تلاش و ظرفیت خود را معطوف تفسیر و تحلیل تصمیم های سازمان ها و مسوولان دولتی در جهت اصلاح و بهبود امور می کنند، اما نباید فراموش کرد که آگاهی بخشی و یادآوری در خصوص مسوولیت شهروندی، نباید در سایه نقد و تجزیه و تحلیل رفتارها و برنامه های حاکمیت به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یکی از این مقوله های مهم در مورد رفتار و نگرش شهروندی، تلاش برای بالا بردن حساسیت افراد در قبال زندگی همنوعان خود در جامعه است، افزود: خرده فرهنگ هایی چون داوطلبی، انجام کار خیر و وقف که با نیت بهبود شرایط بخشی از جامعه که دچار نارسایی و کمبود است، انجام می شود، نه تنها تجلی مسوولیت پذیری شهروندان در قبال اجتماع و همنوعانشان است، بلکه سنت هایی نشات گرفته از طینت پاک انسان ها به شمار می روند.

رحمتی ادامه داد: در این میان سنت وقف با ریشه و سابقه ای عمیق در فرهنگ ایرانی و آموزه های اسلامی جایگاهی متمایزتر دارد.

وی افزود: در این میان انتظار می رود رسانه ها با تمرکز بیشتر برای معرفی نمونه هایی از واقفان که می توانند الگوی این سنت و فرهنگ حسنه اسلامی باشند، نه تنها در ترویج آن سهمی پررنگ برعهده بگیرند بلکه با ارتباط گرفتن با نهادهایی که در این زمینه از سابقه ای روشن و درخشان برخوردار هستند، پلی باشند برای ارتباط مردم با آنها که صلاحیت و توانایی رساندن موقوفات را به دست نیازمندان دارند.

رحمتی گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یکی از نهادهایی است که از بدو تاسیس بمنظور تحقق بخشی از اصول و اهداف سازمانی خود که همان نوع دوستی و ایجاد یگانگی میان مردمان یک جامعه است و اقدام به ترویج سنت نبوی وقف کرده است.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد