درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 آذر 1393 - 19:09
روابط عمومی حرفه ای کارآمدی سازمان ها را دو چندان می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی و عضو ارشد تحریریه روزنامه اقتصادی آسیا گفت: روابط عمومی حرفه ای کارآمدی سازمانها را دو چندان می کند و موجب تقویت ارتباطات مدیران ارشد با زیر مجموعه و دنیای بیرون می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر روابط عمومی و عضو ارشد تحریریه روزنامه اقتصادی آسیا گفت: روابط عمومی حرفه ای کارآمدی سازمانها را دو چندان می کند و موجب تقویت ارتباطات مدیران ارشد با زیر مجموعه و دنیای بیرون می شود.


مدیر روابط عمومی و عضو ارشد روزنامه اقتصادی آسیا لحظاتی قبل با همراهی یکی از اعضای تحریریه این رسانه در روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج حضور یافت و از بخش های مختلف این مجموعه و نیز پایگاه خبری مدیریت شهری کرج بازدید به عمل آورد.

 

حسین جمشیدی لاریجانی در این بازدید از بخش های مختلف امور رسانه ها، امور بین الملل، مدیریت تشریفات، بخش راه اندازی رادیو اینترنتی، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج و... بازدید کرد و ضمن آشنایی با اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای کمی و کیفی جریان اطلاع رسانی، توضیحات لازم را از زبان مدیران مربوطه شنید و به بازگوی دغدغه های خود پرداخت.

 

وی از راه اندازی بخشهای مجله شهروندی، روزنامه الکترونیک و تلاش برای ایجاد آژانس عکس خبری به عنوان ایده هایی متفاوت و خلاقانه یاد کرد و اظهار داشت: شهرداری کرج در دهه گذشته با مشکلاتی در زمینه اطلاع رسانی و برقراری ارتباط موثر با پیرامون مواجه بود که در بازدید امروز شاهد برداشتن گام های رو به جلو و تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه روابط عمومی و بین الملل هستیم که جای بسی امیدواری دارد.

 

جمشیدی گفت: در بازدید امروز، روابط عمومی مدیریت شهری کرج را پویا، دارای انگیزه، خلاق، جهادی و با روحیه کار و خدمت مضاعف دیدم و خرسندم که این مجموعه در مسیر رقابت با شهرداری تهران قرار گرفته و امیدوارم در آینده ای نزدیک به الگوی شهرداری شهرهای کوچک کشور تبدیل شود.

 

مدیر روابط عمومی روزنامه اقتصادی آسیا اضافه کرد: اختصاص اعتبار و فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای فعالیت بیشتر و بهتر روابط عمومی ها یک هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای فعالیت کارآمدتر همه بخش های سازمان است و تصور یک اداره بدون واحد روابط عمومی، نمای نامناسبی را در ذهن متصور می سازد.

 

جمشیدی لاریجانی گفت: امید است «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» با توانمندسازی و انجام کیفی سازی های لازم به رسانه ای منبع در زمینه مدیریت شهری در سطح کشور تبدیل شود و رسانه های کشوری بتوانند از اخبار حرفه ای و مناسب آن بهره مند شوند. در ادامه، مدیر روابط عمومی روزنامه آسیا در نشستی با احمد خیری سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، در جریان گزارش عملکرد این مجموعه قرار گرفت.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد