درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14578صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 12 آذر 1393 - 23:32
صداقت صادق؛ نیاز رسانه و روابط عمومی در ایران
محمدرضا صادق ظهر سه‌شنبه در نشستی با اصحاب رسانه که در سالن همیاری استانداری گلستان برگزار شد، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته، بخش رسانه‌ای دولت نتوانسته است خدمات دولت را به خوبی به مردم معرفی کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدرضا صادق ظهر سه‌شنبه در نشستی با اصحاب رسانه که در سالن همیاری استانداری گلستان برگزار شد، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته، بخش رسانه‌ای دولت نتوانسته است خدمات دولت را به خوبی به مردم معرفی کند.

این اظهارات صادقانه که از زبان مشاور رئیس جمهور بیان می شود، می تواند نوید بخش افق های روشنی برای وضعیت رسانه ها در ایران باشد. شرایطی که با پایان یافتن دوره خدمت رئیس پیشین آن، امیدهایی را برای ایجاد شرایط بهتر ایجاد کرده است.

رسانه های ایرانی؛ کمبودها و تقصیرها
 دولت یازدهم در شرایطی بر روی کار آمده است که فشارهای سیاسی جهان غرب و تحریم ها در حالت تشدید قرار داشته و در داخل کشور نیز رسانه های خبری وضعیت مطلوبی نداشت.


همچنین رسانه های مکتوب در ایران که بازار بسیار خوبی نیز ندارند، از راه های مختلف سعی در جلب منابع مالی به سمت خود هستند و این مساله باعث شده است که مطبوعات مستقل در ایران هیچ جایگاهی نداشته باشند.


با حزبی شدن مطبوعات، معمولا احزاب قدرتمند با استفاده از خبرنگاران توانمند نشریات خود را اداره می کنند و چون از نظر مالی وابسته هستند بهترین شرایط را برای ادامه راه خود پیدا می کنند اما در طرف دیگر صداهایی هستند که در زیر این صداها خفه می شوند.


بحث اخلاق مداری نیز در این نشریات گاهی اوقات زیر پا گذاشته می شود.


مشاور روحانی در گفتگویی با اشاره به قول های رئیس جمهور، وعده بهبود شرایط برای چند صدایی شدن نشریات را می دهد. این وعده در حالی داده می شود، که وزارت ارشاد که مسئول مطبوعات در کشور است، زیر ذره بین گروه های منتقد دولت در مجلس قرار دارد و عملا به سمت انفعال کشیده می شود.

روابط عمومی ها؛ تناقضات و تضادها
مشاور رئیس‌جمهور در باره همکاری نکردن برخی روابط‌ عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها با رسانه‌ها نیز اظهار کرد: همکاری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها موضوعی قطعی و پذیرفته‌شده است و من مشکل عدم ارتباط روابط عمومی با رسانه‌ها را در جلسه شورای اداری استان مطرح خواهم کرد.

 

خبرنگاران در فضایی فعالیت می کنند که بر اساس گزارش ایسنا، بسیاری از آنها تامین بیمه و حقوق ندارند و هیچ سندیکایی برای حمایت از آنها وجود ندارد.


این فضا، خواسته و ناخواسته روابط عمومی را به سمت استفاده از راه هایی می برد که به خرید خبرنگاری که هیچ تامینی برای آینده خود نمی برد هدایت می کند... و روزنامه نگاری حرفه ای را در حاشیه قرار می دهد.


در بسیاری از موارد همزیستی مسالمت آمیزی میان روابط عمومی و رسانه به وجود می آید و این مساله دموکراسی در ایران را به شدت تهدید می کند...


این است که بزرگترین بحران در نشریات کشور، انتشار چیزهایی است که مردم می خواهند بدانند و نه چیزهایی که مردم باید بدانند.


امید که اظهارات صادقانه صادق، راه را برای توسعه مطبوعات و رسانه ها و به تبع آن برای حرفه ای شدن روابط عمومی در ایران مساعد کند.


 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد