درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 08:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14553صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 12 آذر 1393 - 00:39
باید جای روابط عمومی و رسانه عوض شود
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با شارا: - حمید ضیایی پرور در گفتگوی اختصاصی با شارا با اشاره به این مطلب اظهار داشت: «شاید این کار مقداری شوخی به نظر آید. اما اگر کارگزاران و کارشناسان روابط عمومی ها چند سال کار رسانه ای انجام دهند و بالعکس رسانه ها بیایند و پشت میز روابط عمومی ها بنشینند، شاید این آشتی صورت گیرد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حمید ضیایی پرور در گفتگوی اختصاصی با شارا با اشاره به این مطلب اظهار داشت: «شاید این کار مقداری شوخی به نظر آید. اما اگر کارگزاران و کارشناسان روابط عمومی ها چند سال کار رسانه ای انجام دهند و بالعکس رسانه ها بیایند و پشت میز روابط عمومی ها بنشینند، شاید این آشتی صورت گیرد.»


مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: «تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه بسیار بد است. به نظر من هنوز فضای دشمن انگاری و رسانه هراسی در بین روابط عمومی ها وجود دارد. در حالی که روابط عمومی هر آنچه که دارد برای مردم است و رسانه ها نماینده مردم هستند.»


وی به حضور کمرنگ روابط عمومی ها در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: «آنطور که من در فهرست غرفه های داخل نمایشگاه دیدم، حدود 18 غرفه در حوزه روابط عمومی ها بود که جای برخی از آنها نیز در فهرست خالی است و آن دسته از روابط عمومی ها نیز که شرکت کردند، ضعیف عمل کرده بودند به طوری که به هیچ عنوان در شأن داشته های سازمان های دولتی از جمله نشریات، خبرگزاری ها، وب سایت ها، پورتال ها و نشریات نیستند.»


ضیایی پرور تصریح کرد: «شاید دلیل این است که روابط عمومی ها نمایشگاه مطبوعات را نمایشگاه خودشان نمی دانند، بلکه بیشتر نمایشگاه رسانه ها و مطبوعات می دانند. روابط عمومی ها باید در این فضا حضور پیدا و از آن به خوبی استفاده کنند.»


مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعتقاد بر اینکه روابط عمومی سمبل پاسخگویی و رسانه مرجع پرسش گری در جامعه است، ابراز داشت: «هر آنچه که به عنوان اظلاعات و محتوا در سازمان وجود دارد، متعلق به عموم مردم است. روابط عمومی صاحب اطلاعات نیست. اطلاعات مردم و رسانه ها نمایندگان مردم هستند. ما در آموزه های دینی خود داریم که زکات علم، نشر آن است ولی متاسفانه در ایران بیشتر اطلاعات را حبس می کنیم.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد