درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1455صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 9 شهریور 1391 - 10:54
گزارش/ سومین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی روابط عمومی‌های شهرداری قزوین
سومین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه ومعاونت‌ها درسال 91 به میزبانی روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد.
  

سومین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه ومعاونت‌ها درسال 91 به میزبانی روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)«علی‌رضا منجم» در این نشست با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی آخرین اقدامات مدیریت شهری توسط مدیران روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها و ادامه برگزاری جلسات هم‌اندیشی در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد روابط عمومی‌ها، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی و نقش روابط عمومی‌ها، در این‌باره باید بتوانیم از ظرفیت‌های پورتال شهرداری قزوین برای انعکاس آخرین اخبار و رویدادهای مدیریت شهری برای رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکارعمومی استفاده کنیم.

 

رییس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین با بیان این‌که با ارتقاء کیفیت پورتال شهرداری قزوین میزان آمار بازدیدکنندگان از این پورتال، از منابع اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین بیشتر می‌شود، افزود: به دنبال این هستیم که آمار بازدیدکنندگان از پورتال شهرداری قزوین افزایش یابد.

 

وی با اظهار رضایت از این‌که عملکرد شهرداری قزوین نسبت به سایردستگاه‌های اجرایی در اطلاع‌رسانی وضعیت مطلوب‌تری دارد، افزود: البته نسبت سطح ارائه خدمات شهرداری قزوین، نحوه اطلاع‌رسانی از طریق پورتال باید به سطح ایده‌آل برسد.

 

رییس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت رادیوشهر قزوین گفت: آغاز به کار رادیو شهر در شهرداری قزوین یکی از بهترین ظرفیت بالقوه‌ایست که شهرداری توانسته است آن را به بهره‌برداری برساند و قزوین جزو چهارمین شهری است که پس از شهرهای تهران، تبریز و اصفهان صاحب رادیو شهر است.

 

این مسوول افزود: باید از ظرفیت رادیوشهر به بهترین شیوه با همکاری مجموعه روابط عمومی شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها استفاده کرد.

 

وی گفت: مستندسازی عملکردها،از وظایف روابط عمومی‌هاست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

 

منجم در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه‌های مهم و بزرگ از جمله افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح سرداران و نصر در آینده نزدیک گفت: برای برگزاری مراسم افتتاحیه باید یک برنامه‌ریزی منسجمی انجام شد تا در شان شهروندان قزوینی این مراسم با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شود.

 

به گزارش ایسنا، «بیژن گورانی»، مسوول استودیو رادیویی و تلویزیونی شهرداری قزوین با اشاره به افتتاح استودیو رادیو شهر در اردیبهشت‌ماه گفت: این استودیو با پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده است تا بتوانیم از این رسانه پر قدرت برای اطلاع‌رسانی در حد ایده‌آل استفاده کنیم.

 

گورانی اظهار کرد: با توجه به این‌که شهرداری قزوین چهارمین شهری است که صاحب این رسانه پر قدرت شده است باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها در راستای اطلاع‌رسانی موثر و مفید به شهروندان استفاده کنیم.

 

وی با بیان این‌که استودیو شهر قزوین به تجهیزات به‌روز مجهز است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از این استودیو برنامه 137 پخش می‌شود به‌طوری‌که مشکلات و پیشنهادات از طریق سامانه 137 جمع‌آوری می‌شود و در مورد بیشترین درخواست شهروندان توضیحات لازم توسط مدیران و مسوولان شهرداری قزوین در رادیو ارائه می‌شود که این برنامه هرروز از ساعت 9:45 صبح پخش می‌شود و این برنامه در راستای پاسخگویی به شهروندان توسط مسوولان و پیگیری مطالبات شهروندان در دستور کار است.

 

گورانی ادامه داد: همچنین هر روز درساعت‌های 11:30 تا 11:40 و 17:45 تا 17:55 گفت‌وگو با معاونان و مدیران شهری در راستای ارائه گزارش از آخرین وضعیت اجرای پروژه‌ها و سایر فعالیت‌ها پخش می‌شود.

 

مسوول استودیو رادیویی و تلویزیونی شهرداری قزوین افزود: معاونان و مسوولان شهری می‌تواند با حضور به موقع در استودیو در اجرای برنامه‌ها در زمان اعلام‌شده کمک کنند، چراکه زمان در پخش برنامه‌ها بسیار مهم است و کوتاه‌ترین زمان برای تاخیر سبب می‌شود که برنامه اعلام شده پخش نشود و این موضوع سبب نارضایتی شهروندان شود.

 

وی با بیان این‌که ارائه آخرین گزارش‌های ترافیکی و خبرهای شهرداری قزوین مورد استقبال شهروندان از طریق رادیو شهر قرار گرفته است، افزود: هر روز ساعت 16:30 تازه‌ترین اخبار شهر قزوین به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود و برای ارتقاء این مهم باید روابط عمومی‌ها همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

 

گورانی با تاکید برهمکاری و تعامل بیشترروابط عمومی‌ها با این مجموعه در راستای ارتقای اطلاع‌رسانی و برگزاری برخی برنامه‌ها گفت: برنامه‌های رادیویی شهری شهرداری قزوین در فصل پاییز با برنامه‌های متنوع برنامه‌ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: برنامه‌ای برای فصل پاییز برنامه‌ریزی شده است که در این برنامه می‌کوشیم با همکاری روابط عمومی‌ها در ارائه اطلاعات، فرهنگ شهرنشینی را ارتقاء دهیم.

 

براساس این گزارش،«احمد موبدی»،مسوول پورتال شهرداری قزوین نیزبا ارائه و بررسی عناوین ارزیابی پورتال‌های شهرداری قزوین گفت: باید تلاش کنیم طبق استانداردهای ارزیابی پورتال، سطح کیفیت اطلاعات پورتال را ارتقاء دهیم چراکه مفاهیم و شکل پورتال در میزان بازدیدکنندگان تاثیر مهمی دارد.

 

موبدی با بیان این‌که اطلاعات منوهای پورتال توسط روابط عمومی‌ها باید تکمیل شود، افزود: برای ارتقاء کیفیت انعکاس مطالب مورد نیاز در پورتال توسط روابط عمومی‌ها این واحد در صورت درخواست آمادگی آموزش برای برطرف کردن مشکلات دارد.

 

«فرهاد رشوند»، مسوول واحد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای اداره روابط عمومی شهرداری قزوین نیز با اشاره به اهمیت انعکاس صحیح و به موقع آخرین اخبار فعالیت‌های مجموعه سازمان‌ها و معاونت‌ها در پورتال شهرداری قزوین با توجه به سطح ارائه خدمات شهرداری گفت: روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها باید همکاری بیشتری در راستای ارتقاء انعکاس اخبار از نظر کیفیت مفاهیم و عکس مربوط به خبر داشته باشند.

 

وی با تشریح مشکلات بارگذاری اخبار توسط روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها گفت: برای مرتفع کردن برخی مشکلات در انعکاس اخبار آخرین اقدامات روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها به زودی دوره‌های آموزشی خبرنویسی مقدماتی و پیشرفته توسط یکی از اساتید مطرح استان و دوره بازآموزی پورتال برگزار می‌شود و این آموزش کمک موثری برای مرتفع کردن مشکلات بارگذاری اخبار در پورتال دارد.

 

در پایان این مراسم مدیران و مسوولان روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها از استودیو رادیو شهر قزوین بازدید کردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد