درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14467صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 7 آذر 1393 - 11:25
برای فعالان نشریات دانشجویی دور دوم کارگاه‌های آموزشی روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری دور دوم کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری برای فعالان نشریات دانشجویی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری دور دوم کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری برای فعالان نشریات دانشجویی خبر داد.

 

فاطمه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک افزود: دوره نخست کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری برای مدیران، سردبیران و اعضای هیئت تحریریه نشریات دانشجویی در سطح تمامی استان‌ها برگزار شده است و دور دوم نیز برگزار خواهد تا در سال آتی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش نشریات دانشجویی باشیم.

 

وی بیان کرد: در راستای حمایت از نشریه‌های دانشجویی بودجه‌های اختصاصی برای هر یک از استان‌ها مشخص شده است و نشریاتی که از لحاظ محتوایی و کیفیت به سطح بالایی ارتقاء یابند در سطح توزیع آنان حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نشریات و روزنامه‌ها مهم‌ترین ابزار فرهنگی هستند در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و افزایش سطح آگاهی پرسنل با توجه به اینکه امکان تهیه و خرید تمامی روزنامه‌ها نیست برخی نشریات جهت مطالعه اساتید تهیه می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه امروزه به دلیل به وجود آمدن گرایش به فضای مجازی در جامعه روی آوردن به فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی کم‌رنگ شده است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از آنجایی که در بعد مجازی قوی‌تر عمل کرده برنامه‌هایی جهت تقویت فضای مجازی را در دستور کار قرار داده است.

 

وی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه مدیریت نشریات دانشجویی دانشگاه از جمله این برنامه‌ها می‌باشد که این دانشگاه درصدد توسعه این قبیل برنامه‌ها است.

 

وی با تاکید بر اینکه تقویت فضاهای قرآنی در قالب کانون‌های قرآنی و برگزاری جشنواره‌های قرآنی از سیاست‌های دانشگاه پیام نور است بیان داشت: دانشگاه پیام نور حرکت‌های نوینی در زمینه فعالیت‌های قرآنی انجام داده است و ایجاد رابطه بین متخصصین و فعالان قرآنی را در دستور کار خود دارد. وی با اشاره به میزبانی دانشگاه پیام نور در بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت گفت: دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌های پیام نور راه‌اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد