درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 19:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14464صفحه نخست » جمعه، 7 آذر 1393 - 11:22
ظهور تکنولوژی های نوین عامل رشد و گسترش رسانه های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس رسانه گفت: تغییرات رسانه ای در عصر امروز، به مدد رشد و ظهور تکنولوژی های نوین در فضای رسانه ای ایجاد شده است.
  
 

 احسان پوری کارشناس رسانه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: امروزه فضای نوین ارتباطی با رشد و گسترش تکنولوژی ارتباطی تغییر کرده و هر فردی می تواند با داشتن وبلاگ، سایت و حتی یک صفحه اجتماعی با تولید محتوا از طریق یک کلیک به مخاطبان زیادی اطلاع رسانی کند.
 
این کارشناس رسانه در ادامه گفت: این تغییرات در عصر امروز، به مدد رشد و ظهور تکنولوژی های نوین در فضای رسانه ای ایجاد شده است.
 
وی تصریح کرد: رسانه های اجتماعی مفهومی است که با وجود آمدن و رشد شبکه های اجتماعی مجازی معرفی شده و مبتنی بر اینترنت است.
 
پوری با اشاره به ویژگی ها و معیارهای رسانه های اجتماعی گفت: نخستین گزینه ای که در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد، زنده و پویا بودن این شبکه ها است که در سایر رسانه ها کمتر دیده می شود.
 
وی ادامه داد: ویژگی اصلی رسانه های اجتماعی، اجتماع پذیر بودن این رسانه است، چرا که این اجتماع همانند جامعه ای که رد حال نفس کشیدن است، زنده و پویا است.
 
این کارشناس رسانه عنوان کرد: در رسانه های اجتماعی روزنامه نگار و چهره معروف و سرشناس دیگر ملاک نیست، بلکه قدرت ارتباط،‌تعداد لایک ها و تعداد دوستان در فضای مجازی مد نظر است و افراد را مشهور می کند.
 
پوری اضافه کرد: امروزه قدرت به فرد تعلق ندارد بلکه این قدرت کاملا اجتماعی است اگر فرد در این شبکه ها فعال باشد قدرت بیشتری دارد.
 
وی با بیان اینکه فضای رسانه ای و ارتباطی دچار تغییر و تحول در سطح جهانی شده است، خاطر نشان کرد: تکنولوژی همان اندازه که می تواند فرصت باشد دارای بعد تهدید هم است بنابراین باید برای این موضوع راهکار  بیندیشیم و از مزیت های این تکنولوژی بهره گیریم و تجربه نشان داده است که بدون تفکر و اندیشه نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد