درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14462صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 7 آذر 1393 - 10:49
جایزه برترین روابط عمومی دیجیتال
10 روابط عمومی برتر یکی از معتبرترین سازمان هایی است که جوایزی را به برترین آژانس های روابط عمومی در حوزه بازارایابی دیجتال و روابط عمومی اهدا می کند. تقدیر از برتری رتبه های شرکت روابط عمومی دیجیتال بر مبنای معیارهای دقیقی از قبیل مقیاس های مختلف انجام می شود. این مقیاس ها شامل طیفی از اعداد می شوند که از موتورهای جستجو و شبکه های رسانه اجتماعی بدست می آیند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  10 روابط عمومی برتر یکی از معتبرترین سازمان هایی است که جوایزی را به برترین آژانس های روابط عمومی در حوزه بازارایابی دیجتال و روابط عمومی اهدا می کند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، تقدیر از برتری رتبه های شرکت روابط عمومی دیجیتال بر مبنای معیارهای دقیقی از قبیل مقیاس های مختلف انجام می شود. این مقیاس ها شامل طیفی از اعداد می شوند که از موتورهای جستجو و شبکه های رسانه اجتماعی بدست می آیند.


10 روابط عمومی برتر به تازگی فهرستی از بهترین شرکت های روابط عمومی دیجیتال را منتشر کرده است که از توانمندی های خودشان به بهترین نحو در حوزه روابط عمومی دیجیتال استفاده می کنند. 10 شرکت برتر حوزه روابط عمومی جایزه رتبه بهترین وبسایت خود را بر اساس معیارهای کمیت و کیفیت بازدید کننده به آژانس های روابط عمومی می دهد.
 

برنده شماره یک جایزه 10 شرکت برتر روابط عمومی دیجیتال به روابط عمومی میلر در لوس آنجلس اهدا شد. روابط عمومی سی ای. میلر یک آژانس ارتباطات استراتژیک است که بر سرگرمی، موسیقی، سبک زندگی و تکنولوژی تمرکز دارد. تخصصی سازی در بازنمایی مشتری هایی که به دنبال ترکیب رسانه های دیجیتال با صنعت سرگرمی هستند وجه برجسته کار آنهاست. کار روابط عمومی میلر در جامعه سرگرمی برای آنها جوایز بی شماری را در عرصه روابط عمومی به همراه داشته است. این شرکت پروفایل های زیادی را در بخش مشتریان خود دارد. شرکت هایی از قبیل جین سیمونز، فلیشیا دی و ایکس باکس در این زمره قرار می گیرند. وبسایت آنها توسط بسیاری از رهبران ارشد صنعت سرگرمی حمایت می شود.


در جایگاه دوم شرکت آیرونپراپر است که در شهر نیویورک مستقر شده است. این شرکت به عنوان یک سرویس کامل شرکت روابط عمومی دیجیتال تلقی می شود. آیرونپراپر خودش را مفتخر به رهبری در استراتژی، طراحی و توسعه کمپین های عصر دیجیتال کرد. این شرکت مشتریان بلند آوازه ای در همه حوزه ها دارد، مشتریان آن طیفی است که از کسب و کارهای کوچک تا سازمان های غیر انتفاعی را شامل می شود.


سومین شرکت فلیشمن هیلارد در شهر کانزاس است. فلیشمن هیلارد به همه جنبه های روابط عمومی از قبیل بازاریابی برند، مدیریت بحران، روابط رسانه اجتماعی و دیجیتال، امور عمومی، مدیریت شهرت، تحقیق و تحلیل و استراتژی های یکپارچه رسیدگی می کند. فلیشمن هیلارد بالغ بر هشتاد و پنج دفتر در سی و یک کشور دارد که به آنها اجازه دسترسی به طیف گسترده ای از مشتریان را می دهد.


منبع: http://www.prweb.com/releases/10-best-pr/digital/prweb12352151.htm
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد