درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14441صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 13:03
میزان ریسک تراکنش های تجارت الکترونیک، خدمات مالی و رسانه ای
تحقیقات انجام گرفته توسط ThreatMetrix درباره امنیت داده هانشان می دهد: - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفت درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، ۵.۲ درصد در معرض خطر هستند، از ۱۴ درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، ۵.۵
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفت درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، ۵.۲ درصد در معرض خطر هستند، از ۱۴ درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، ۵.۵ درصد در معرض خطر هستند ، از ۷۹ درصد از کل تراکنش ها که مربوط به پرداخت بوده، ۳.۴ درصد در معرض خطر شناخته شده اند./صنعت رسانه که عبارتست از شبکه های اجتماعی، جریان های محتوا و وبسایت های دوستیابی آنلاین، تراکنش هایی با ۹ درصد خطر دارند که بالاترین درصد خطری است

 

به گزارش شارا،یکی از تازه ترین گزارش نشان می دهد، حملات سایبری اخیر که ناشی از درز کردن داده ها در سال  2014 شده است، در فصل انجام خرید برای تعطیلات افزایش یافته اند.

با توجه به تحقیقات انجام گرفته توسط ThreatMetrix، میزان در معرض خطر بودن تراکنش های تجارت الکترونیک عبارتست از:  7 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، 5.2 درصد در معرض خطر هستند، از 14 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، 5.5 درصد در معرض خطر هستند ، از 79 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به پرداخت بوده، 3.4 درصد در معرض خطر شناخته شده اند.

یافته های این تحقیق نشان می دهد: در حالی که 1 درصد از تراکنش ها و ورود به سیستم ها در سرویس های مالی پرخطر محسوب می شوند، سرویس های  مالی آستانه ای بالاتر را تحمل می کنند و در عوض تلاش های خود را صرف پی گیری امنیت در امور انتقال وجوه کرده و یا به دنبال روش هایی برای احراز هویت با درصد اطمینان بالاتر هستند. میزان در معرض خطر بودن تراکنش های سرویس های مالی عبارتست از:  2 درصد هنگام ایجاد حساب که درصد خطر آن 1.7 درصد است، 83 درصد از تراکنش ها هنگام ورود به حساب کاربری هستند که 0.7 درصد خطر دارند و 15 درصد از تراکنش ها مربوط به پرداخت هستند که 0.5پرخطرند.

صنعت رسانه که عبارتست از شبکه های اجتماعی، جریان های محتوا و وبسایت های دوستیابی آنلاین، تراکنش هایی با 9 درصد خطر دارند که بالاترین درصد خطری است که مورد بررسی قرار گرفته است. برای بیان اطلاعات جزئی تر می توان گفت : خطرات هنگام استفاده شبکه های اجتماعی عبارتست از : 6 درصد از تراکنش ها مربوط به ایجاد حساب است با 4.6درصد خطر، 66 درصد مربوط به ورود به حساب است با 6.2 درصد خطر و 28 درصد از تراکنش ها که مربوط به پرداخت ها است با 3.7درصد خطر روبرو هستند.

هم چنین این گزارش نشان می دهد که در حالی که در سیستم عامل اندروید شاهد درصد بالایی از مشارکت در بازار و سهم بیشتری از کاربران این سیستم عامل در استفاده از در مرورگر ها هستیم، iOS تقریبا دوبرابر پرداخت ها، ورود به سیستم ها و احراز هویت ها را در میان همه سیستم عامل های گوشی های موبایل به خود اختصاص داده است. به طور خاص، 64 درصد از تراکنش ها یا با آیفون انجام گرفته اند و یا با آیپد. علاوه بر این، 48 درصد از حمله ها به برنامه های موبایلی، iOS را هدف قرار داده اند.

 

منبع : http://www.thepaypers.com

مترجم:سمانه سمیعی

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد