درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14427صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 4 آذر 1393 - 17:05
کنفرانس داده‌کاوی در حوزه‌های بانکداری، مدیریت شهری و داده‌کاوی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس داده‌کاوی در حوزه‌های بانکداری، مدیریت شهری و داده‌کاوی از 10 تا 12 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس داده‌کاوی در حوزه‌های بانکداری، مدیریت شهری و داده‌کاوی از 10 تا 12 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد کلانتری مسئول ارتباط با رسانه دبیرخانه دائمی کنفرانس داده کاوی ایران، با اشاره به برگزاری 3 کنفرانس در این حوزه، گفت: اولین کنفرانس داده‎کاوی در بانکداری، هشتمین کنفرانس داده‎کاوی ایران و اولین کنفرانس داده‎کاوی در مدیریت شهری به ترتیب در روزهای 10، 11 و 12 آذرماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


وی برگزاری این سه کنفرانس را بزرگترین رخداد داده‎کاوی ایران دانست و اظهار داشت: این سه کنفرانس علاوه بر ایجاد زمینه ارائه آخرین دستاوردهای دانش داده‎کاوی در کشور، میزبان متخصصان و علاقه‎مندان دانش داده‎کاوی در حوزه‌های بانکداری و مدیریت شهری در روزهای 10 و 12 آذرماه است.


کلانتری با اشاره به برگزاری هشمین کنفرانس داده‎کاوی ایران، خاطر نشان کرد: این کنفرانس با حمایت 9 دانشگاه برتر کشور در روز 11 آذرماه برگزار می‌شود و با برگزاری سه نشست تخصصی «داده‎کاوی در صنعت آب و برق»، «داده‎کاوی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی» و «داده‎کاوی در صنعت، معدن و تجارت» با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران صنعت با هدف معرفی و توسعه دانش داده‎کاوی در صنعت در زمینه موضوعات مرتبط بحث و بررسی می‌شود.


کلانتری به برگزاری اولین کنفرانس داده کاوی در مدیریت شهری در 12 آذرماه اشاره کرد و افزود: در این کنفرانس درباره موضوعاتی چون برنامه ریزی حمل و نقل وترافیک شهری، برنامه ریزی شهروندان، برنامه ریزی افزایش رضایت شهروندان، بخش بندی شهروندان، مدیریت پسماند و مکان یابی امکانات شهری تبادل نظر می‌شود.


مسئول ارتباط با رسانه دبیرخانه دائمی کنفرانس داده کاوی ایران، دانش داده کاوی را یکی از 10 دانش در حال توسعه دانست و گفت: دانش داده کاوی فرآیند کشف دانش پنهان درون داده‌ها است که با برخورداری از دامنه وسیع تخصصی با توصیف، تشریح، پیش بینی و کنترل پدیده های گوناگون پیرامونی، دارای کاربرد بسیار وسیع در حوزه‌های مختلف از جمله صنعتی، پزشکی، ارتباطات، کشاورزی، انرژی، علوم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، نظامی و آموزشی است.


وی با تاکید بر اینکه در طول دهه گذشته حجم زیادی از داده‌ها در پایگاه داده‌ها انباشته و ذخیره شده‌اند، اظهار داشت: نتیجه این انباشتگی این است که سازمان‌ها در داده غنی ولی در کسب دانش بسیار ضعیف هستند. امروزه میزان داده‌های در دسترس هر 2/1 سال دو برابر می شود و سازمانی توانا است که قادر باشد حداقل 7 درصد از اطلاعاتش را مدیریت کند.


کلانتری با استناد به تحقیقات انجام شده در این زمینه با بیان اینکه سازمان‌ها امروزه کمتر از یک درصد از داده‌هایشان را برای تحلیل استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: این در حالی است که دانش داده کاوی ابزاری است که مدیران را قادر می‌سازد تا سریع‌تر نسبت به آینده عمل کنند، فعال باشند و به جای حدس زده در انجام فعالیت‌های خود مطمئن باشند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد