![4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199](http://www.shara.ir/media/image/DSC_5882.JPG)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محسن امینی در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا اظهار داشت: «یک رسانه ی خوب منفعل نیست. متاسفانه بساری از رسانه ها انفعالی رفتار می کنند. ارتباط بین روابط عمومی و رسانه ها یک ارتباط دو طرفه است که متاسفانه در برخی از جاها این ارتباط برعکس شده است.»
وی تصریح کرد: «تعامل بین روابط عمومی و رسانه بستگی به ساختار روابط عمومی و افراد مرتبط و استراتژی خود سازمان دارد. به این معنا که اگر ما به صورت کلان به خرد نگاه کنیم، اول استراتژی سازمان، بعد روابط عمومی و در نهایت شیوه عملی است که روابط عمومی آن سازمان به کار می برد.»
استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: «در برخی از سازمان ها تعامل بین روابط عمومی و رسانه وجود دارد که البته ایده آل نیست و یکی از دلایل آن مربوط به سیاست های کلی سازمان ها است که نیازی به این ندارد که با رسانه ها ارتباط برقرار کند. ولی در جایی که استراتژی پاسخگویی به مردم است، این ارتباط باید برقرار شود.»
|