درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14388صفحه نخست » یکشنبه، 2 آذر 1393 - 16:04
کاسبی تازه گوگل: پول بدهید تا آگهی نبینید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل به آن دسته از کاربران که دوست ندارند آگهی‌های گوگل را در سایت‌های محبوب خودشان مشاهده کنند امکان داده تا با پرداخت هزینه‌ای به‌طور ماهانه به این هدف برسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل به آن دسته از کاربران که دوست ندارند آگهی‌های گوگل را در سایت‌های محبوب خودشان مشاهده کنند امکان داده تا با پرداخت هزینه‌ای به‌طور ماهانه به این هدف برسند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، امروزه بسیاری از کاربران از مشاهده حجم انبوهی از آگهی‌ها و تبلیغات آنلاین در فضای مجازی خسته شده‌اند. این آگهی‌ها گاهی برای کنترل و ردگیری فعالیت‌های کاربران نیز به کار می‌روند و از این جهت هم آزاردهنده هستند.


بسیاری از کاربران برای خلاص شدن از دست آگهی‌های مذکور از نرم‌افزارهای بلوکه‌کننده آگهی استفاده می‌کنند و این امر به درآمد شرکت‌هایی مانند گوگل لطمه می‌زند. حال گوگل برای رفع این مشکل خدمات تازه‌ای ارائه کرده که Google Contributor نام دارد و در قالب آن از کاربران خواسته می‌شود تا با پرداخت یک، دو یا سه دلار در ماه از دست آگهی‌هایی که در وب‌سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شود خلاص شوند.


با این کار به جای آگهی‌های مختلف عبارت متشکرم در محل نمایش آگهی‌ها نشان داده می‌شود. گوگل در حال آزمایش این طرح روی تعدادی از سایت‌های طرف قرارداد خود است که از جمله آنها می‌توان به Onion، ScienceDaily، Urban Dictionary و Mashable اشاره کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد