درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:37   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14380صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 2 آذر 1393 - 14:41
نام نوکیا از لیست گوشی های هوشمند لومیا خط می خورد
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در حال حذف کردن نام نوکیا به دنبال خرید شرکت مزبور در اوایل سال جاری، از لیست گوشی های هوشمند لومیا است. تولا رایتیلا، معاون ارشد رئیس جمهور در زمینه بازاریابی تلفن ها در مایکروساف گفت: «تغییر علامت تجاری یک پیشرفت طبیعی است همان گونه که تمام دستگاه ها سابقا از نوکیا وارد می شد اکنون از مایکروسافت وارد می شود.»
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در حال حذف کردن نام نوکیا به دنبال خرید شرکت مزبور در اوایل سال جاری، از لیست گوشی های هوشمند لومیا است.


تولا رایتیلا، معاون ارشد رئیس جمهور در زمینه بازاریابی تلفن ها در مایکروساف گفت: «تغییر علامت تجاری یک پیشرفت طبیعی است همان گونه که تمام دستگاه ها سابقا از نوکیا وارد می شد اکنون از مایکروسافت وارد می شود.»


رایتیلا گفت:«لومیا در حال حاضر بخشی از یک خانواده جذاب از محصولات مایکروسافت مانند Xbox،Windows و Surface همراه با طیف وسیعی از خدمات مانند اسکایپ، آفیس و بینگ می باشد.»


در مصاحبه ای درقسمت گفتگوی وبلاگ نوکیا، رایتیلا اذعان داشت که هیچ برنامه زمانی خاصی برای تغییر وجود ندارد اما این شرکت به زودی در صدد پرده برداری از یک دستگاه مایکروسافت لومیا است.

 

مایکروسافت نام نوکیا را برای گوشی های وارد شده مانند نوکیا 130، براساس یک مجوز توافق شده با صاحبان قبلی برای استفاده از نام آن، حفظ خواهد کرد.


خرید شرکت نوکیا، بالغ بر 7.5 بیلیون دلار در ماه آوریل صورت گرفت. نوکیا رهبر جهانی در تلفن های همراه بود تا زمانی که توسط آیفون اپل در سال 2007 و بعدها توسث سامسونگ ، به چالش کشیده شد.


شرکت مایکروسافت تلاش کرده تا سهام بازار را برای دستگاه های تلفنی ویندوز، به دست آورد. بر اساس تحقیقات شرکت تجزیه و تحلیل استراتژی، ویندوز فقط 2.5 درصد از بازار تلفن های هوشمند را از نوکیا و تعداد کمی از تولیدکنندگان را در سه ماه دوم، به خود اختصاص داده است.


منبع: خبرگزاری فرانسه از طریق شبکه پل

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد