درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 12:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14322صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 29 آبان 1393 - 10:22
روابط عمومی و رسانه تفکیک ناپذیرند
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا: - دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روابط عمومی و رسانه را تفکیک ناپذیر از یکدیگر دانست و عنوان کرد: «ارتباط نزدیک و تنگاتنگی که بین مردم و مسئولین است، توسط روابط عمومی و رسانه برقرار می شود و این دو از یکدیگر تفکیک ناپذیر هستند. البته باید مسیر و هدف هر دو اطلاع رسانی درست و دقیق باشد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسول خضری در حاشیه بازدید از غرفه شارا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا اظهار داشت: «تمام کشورهای پیشرفته دنیا رسانه که رکن چهارم دموکراسی است را آنقدر جدی گرفته اند که به عنوان چشم و گوش و مغز خودشان می دانند.»


دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روابط عمومی و رسانه را تفکیک ناپذیر از یکدیگر دانست و عنوان کرد: «ارتباط نزدیک و تنگاتنگی که بین مردم و مسئولین است، توسط روابط عمومی و رسانه برقرار می شود و این دو از یکدیگر تفکیک ناپذیر هستند. البته باید مسیر و هدف هر دو اطلاع رسانی درست و دقیق باشد.»


وی اظهار داشت: «یک جمله معروف داریم که می گوید سوء اطلاعات از سوء تغذیه کشنده است. در واقع هر جا که اطلاعات درست نداشه باشیم مثل این است که سوء تغذیه داریم. یک مدیر هم اگر به واسطه روابط عمومی و رسانه ها اطلاع درستی نداشته باشد، قطعا موفق نخواهد بود.»


خضری عنوان کرد:«اگر حسگرهایی که به واسطه رسانه ها به یک مدیر درست انتقال داده نشود، یا ارتباط آن ضعیف باشد یا با رسانه ها ضعیف عمل کند، به همان نسبت آسیب پذیر خواهد بود. در جامعه پیشرفته رمز موفقیت، همین رکن چهارم و در واقع رکن اصلی یعنی رسانه ها است.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد