درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14233صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 آبان 1393 - 22:35
کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت، سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های بازاریابی و زندگی، تالیف پرویز درگی با ۳۸۰ صفحه و قیمت ۱۶ هزار تومان چاپ و منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت، سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های بازاریابی و زندگی، تالیف پرویز درگی با ۳۸۰ صفحه و قیمت ۱۶ هزار تومان چاپ و منتشر شد.

این کتاب به دکتر سیدمهدی الوانی، تقدیم شده است و سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های بازاریابی و زندگی است.

کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت حاوی سه فصل است:


• فصل اول: اندیشه‌ها و بینشهای مدیریتی
در فصل نخست، برخی از چارچوب‌های ذهنی و حتی پارادایم‌های پیشین شکسته خواهد شد.سِمت‌های سازمانی تغییر یافته و مدیران باید پهنای باند فکری خود را روزبه‌روز گسترده‌تر سازند.


• فصل دوم: راهکارها و تدابیر مدیریتی
موضوعات متنوع فصل دوم این کتاب عبارتند از: چگونه با حجم بالای کار کنار بیاییم و خدماتی شایسته‌تر ارائه کنیم، نشانه‌های مدیریت ذره‌بینی و راهکارهای مقابله با آن، عذر کارمندان ناکارآمد را بخواهید و...


• فصل سوم: تست‌ها و ابزارهای مدیریتی
در این فصل، شما به‌ عنوان مدیر، با مجموعه‌ای از پرسشنامه‌ها و تست‌ها رو بروئید. کافی است برای ارزیابی خود، این پرسشنامه‌ها و تست‌ها را تکمیل کنید. نمره‌گذاری و تفسیر آن نیز در کتاب آمده است.

بازاریابی و زندگی با ورزش‌ و بازاریابی و زندگی با فروش عنوان‌های دیگر این مجموعه هستند که پیش از این چاپ و منتشر شده بودند.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد