درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 11:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14190صفحه نخست » گفتگوجمعه، 23 آبان 1393 - 03:12
روابط عمومی ها در نمایشگاه مطبوعات نقش فعالی دارند
مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در گفتگوی اختصاصی با شارا: - مهدی کیایی در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا تصریح کرد: «روابط عمومی ها و رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات نقش فعالی دارند. سازمان ها برای نزدیک شدن به مردم چاره ای ندارند جزء اینکه به رسانه ها نزدیک شوند.»
  


 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مهدی کیایی در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا تصریح کرد: «روابط عمومی ها و رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات نقش فعالی دارند. سازمان ها برای نزدیک شدن به مردم چاره ای ندارند جزء اینکه به رسانه ها نزدیک شوند.»


 مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس افزود: «رسانه های اصلی و رسانه های قدرتمند که روابط عمومی های بزرگتر و با امکانات بیشتری دارند، این امکان را داشتند که بهتر در نمایشگاه حضور پیدا کنند.»


مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس اظهار داشت: «رسانه ها بهترین منتقل کننده اخبار به مردم هستند و برای مثال روابط عمومی مجلس برای انعکاس فعالیت های قوه مقننه و انعکاس دیدگاه های نمایندگان مجلس به مردم چاره ای جز ارتباط نزدیک با مردم ندارد. به همین منظور تلاش کردیم که ارتباط با خبرنگاران را تسهیل کنیم و شرایط امکان حضور آنها را در مجلس فراهم کنیم.»
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد