درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14112صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 18 آبان 1393 - 17:16
روابط عمومی و رسانه؛ دو بال دانش ارتباطات
سردبیر روزنامه "صنعت ما" در گفتگوی اختصاصی با شارا: - سردبیر روزنامه "صنعت ما" در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا، روابط عمومی و رسانه را مانند دو بال دانش ارتباطات دانست و تصریح کرد: « وقتی از دانش ارتباطات صحبت می کنیم، باید به این دوبال یعنی دانش روزنامه نگاری و روابط عمومی توجه کنیم. دانش ارتباطات نمی تواند تا زمانی که این دوبال هماهنگ با یکدیگر کار نکنند و پرواز خوبی را برای این علم داشته باشند، اوج بگیرد.»
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سردبیر روزنامه "صنعت ما" در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا، روابط عمومی و رسانه را مانند دو بال دانش ارتباطات دانست و تصریح کرد: « وقتی از دانش ارتباطات صحبت می کنیم، باید به این دوبال یعنی دانش روزنامه نگاری و روابط عمومی توجه کنیم. دانش ارتباطات نمی تواند تا زمانی که این دوبال هماهنگ با یکدیگر کار نکنند و پرواز خوبی را برای این علم داشته باشند، اوج بگیرد.»


ناصر بزرگمهر افزود: «در کشور ما نیز از نظر علمی و دانشگاهی در دوره های کارشناسی تا دو سال اول تمامی واحدهای درسی مشترک است و در نهایت در دانشگاه انتخاب می کنیم که به کدام شاخه یعنی روزنامه نگاری و یا روابط عمومی بپیوندیم.»


سردبیر روزنامه "صنعت ما" اظهار داشت: «در حوزه اجرایی نیز در کار روابط عمومی نیز به طور طبیعی می بینیم که خبرنگارانی از وزارتخانه ها به روابط عمومی می پیوندند و افرادی از روابط عمومی ها نیز به رسانه ها و مطبوعات کشور ملحق می شوند. در نتیجه این مسئله نشان می دهد که این دو حوزه بیش از اندازه در هم تداخل دارند و در هم تنیده شده اند.»


بزرگمهر با بیان اینکه افرادی در هر دو حوزه موفق هستند که بتوانند روابط مناسبی را برقرار کنند، گفت: به دلیل اینکه روابط عمومی و رسانه تا این اندازه به هم نزدیک هستند، ناچار هستیم تعامل بین این دو را به یک تعامل مناسب برسانیم و هر حوزه ای وظایف خود را بدرستی انجام دهد بدون اینکه به حوزه دیگری به اصلاح باج دهد.»


وی با اعتقاد بر اینکه نمایشگاه مطبوعات، فرصت طلایی برای ارتباط بیشتر روابط عمومی ها و رسانه ها است، عنوان کرد: «نمایشگاه مطبوعات یک فرصت طلایی برای این است که روابط عمومی ها و رسانه ها با یکدیگر مرتبط شوند و اگر آشنایی با هم ندارند این شناخت به وجود آید. اگر روابط عمومی ها بتوانند با توانمندی های رسانه های مکتوب یعنی روزنامه، هفته نامه و مجلات آشنا شوند و رسانه های مکتوب نیز بتوانند با کمک روابط عمومی ها ببیند در کجا می توانند خود را مطرح کنند، می توانند خوراک اولیه خود را از طریق روابط عمومی هایی که در این نمایشگاه مستقر هستند شناسایی کند.»
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد