درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1406صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1391 - 10:36
سه نمای متفاوت
دکتر اسماعیل قدیمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی - سیاستگذاری در کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید متکی به تجربیات گذشته و بهره گیری از همه منابع و همه دیدگاه ها باشد.
  

آن چه در پی می آید سخنرانی دکتر اسماعیل قدیمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در اولین نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی است که هفته گذشته در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

سیاستگذاری

سیاستگذاری عبارت است از تدوین اصول نهادینه شده و سیستماتیک که از سازوکارهای حقوقی و قانونی و استنباطات تاریخی حاصل می شود و هر دو جنبه ساختار نیروی انسانی و تولید و به کارگیری فناوری ها را در بر می گیرد. پس سیاستگذاری امری سیستمی و متکی به واقعیات ساختاری جامعه است.

سیاستگذاری باید متکی به پژوهش و اطلاعات و دانش و معلومات باشد. سیاستگذاری باید در چارچوب نظریه ها و گزاره های واقعی باشد. باید در سیاستگذاری از شعار و پیش بینی های غیرواقعی پرهیز کرد.

سیاستگذاری در کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید متکی به تجربیات گذشته و بهره گیری از همه منابع و همه دیدگاه ها باشد.

 

فرهنگ و روابط عمومی

امروز در دنیا فرهنگ، محور هر بحث و سیاستگذاری اجتماعی و انسانی است. به این معنا که همه رفتارها و برنامه ها و همه تحلیل های روابط عمومی را باید از دریچه فرهنگ ببینیم. بهتر است در این کنگره، همه مقالات و بحث های حول محور روابط عمومی به عنوان یک پدیده اجتماعی و رابطه اش با فرهنگ شکل بگیرد و فرهنگ  تاثیرش بر روابط عمومی اصل بحث باشد.

 

معرفی الگو برای روابط عمومی های کشورهای اسلامی

روایات و احادیث زیادی در دفاع از حقوق مشتری است و نیز جبران مافات که روابط عمومی ها تاکنون سازمان محور و رسانه مدار بوده اند الگوی مشتری مداری مورد استفاده و تبلیغ قرار گیرد. این الگو از مطالعه آسیب شناسانه ناشی شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد