درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:14   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1406صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1391 - 10:36
سه نمای متفاوت
دکتر اسماعیل قدیمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی - سیاستگذاری در کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید متکی به تجربیات گذشته و بهره گیری از همه منابع و همه دیدگاه ها باشد.
  

آن چه در پی می آید سخنرانی دکتر اسماعیل قدیمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در اولین نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی است که هفته گذشته در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

سیاستگذاری

سیاستگذاری عبارت است از تدوین اصول نهادینه شده و سیستماتیک که از سازوکارهای حقوقی و قانونی و استنباطات تاریخی حاصل می شود و هر دو جنبه ساختار نیروی انسانی و تولید و به کارگیری فناوری ها را در بر می گیرد. پس سیاستگذاری امری سیستمی و متکی به واقعیات ساختاری جامعه است.

سیاستگذاری باید متکی به پژوهش و اطلاعات و دانش و معلومات باشد. سیاستگذاری باید در چارچوب نظریه ها و گزاره های واقعی باشد. باید در سیاستگذاری از شعار و پیش بینی های غیرواقعی پرهیز کرد.

سیاستگذاری در کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید متکی به تجربیات گذشته و بهره گیری از همه منابع و همه دیدگاه ها باشد.

 

فرهنگ و روابط عمومی

امروز در دنیا فرهنگ، محور هر بحث و سیاستگذاری اجتماعی و انسانی است. به این معنا که همه رفتارها و برنامه ها و همه تحلیل های روابط عمومی را باید از دریچه فرهنگ ببینیم. بهتر است در این کنگره، همه مقالات و بحث های حول محور روابط عمومی به عنوان یک پدیده اجتماعی و رابطه اش با فرهنگ شکل بگیرد و فرهنگ  تاثیرش بر روابط عمومی اصل بحث باشد.

 

معرفی الگو برای روابط عمومی های کشورهای اسلامی

روایات و احادیث زیادی در دفاع از حقوق مشتری است و نیز جبران مافات که روابط عمومی ها تاکنون سازمان محور و رسانه مدار بوده اند الگوی مشتری مداری مورد استفاده و تبلیغ قرار گیرد. این الگو از مطالعه آسیب شناسانه ناشی شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد