درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13991صفحه نخست » جمعه، 9 آبان 1393 - 07:25
ده نکته کلیدی مدیریت رستوران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مدیر کارآمد نباید از ابتدای صبح تا دیر وقت در رستوران دیده شود. مدیران رستوران ها نیازمند آموزش و تمرین مدام در مورد نحوه اداره موثر کسب و کار، شیوه های بررسی عملکرد کارکنان و نکات کلیدی جلب رضایت مشتریان، می باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یک مدیر کارآمد نباید از ابتدای صبح تا دیر وقت در رستوران دیده شود. مدیران رستوران ها نیازمند آموزش و تمرین مدام در مورد نحوه اداره موثر کسب و کار، شیوه های بررسی عملکرد کارکنان و نکات کلیدی جلب رضایت مشتریان، می باشند. در لیست زیر 10 تکنیک کلیدی برای مدیران رستوران ها پیشنهاد می شود که می توانند با استفاده از آنها کسب و کار خود را ارتقاء بخشند.


1- مدیریت کارآمد هزینه ها
، جهت اداره موفق کسب و کار، مدیریت هزینه ها نکته بهرانی می باشد. هزینه ها شامل هزینه نیروی کار، موارد اولیه، سربار و ضایعات می باشد. ثبت دقیق تمام هزینه ها و گزارشات سود و زیان به مدیران در بودجه بندی دقیق جهت کسب سود بیشتر کمک خواهد نمود


2-تبلیغات موفق
مدیران مسئول تبلیغ و ترویج نام تجاری(برند) رستوران خود جهت توسعه کسب و کار می باشند. مدیران می باید بهترین روش های تبلیغ در منطقه خود و روش های پیاده سازی استراتژی های بازاریابی را بیاموزند.


3-مدیریت کیفیت محصول
مدیران رستوران ها به سادگی با باز نمودن درب واحد صنفی، کیفیت کالا و خدمات خود را تبلیغ می نمایند. مطمئن باشید تبلیغ خوب تنها با ارائه بهترین محصولات با بهترین کیفیت خدمات ممکن می باشد. کنترل فرآیند آماده سازی مواد غذا، استاندارد سازی نحوه تهیه و ذخیره مواد غذایی و کیفیت ارائه خدمات، می باید همیشه مورد توجه مدیران باشد


4-ارائه خدمات ممتاز
ارائه خدمات با کیفیت یکی از مهمترین اهداف هر رستوران می باشد. هر پرسنلی که با مشتریان در تماس می باشند، می باید آموزش های لازم نحوه ارائه خدمت از لحظه ورود تا خروج مشتری از رستوران را، بیاموزد و اجرا نماید.


5- هوشمندانه زمان را مدیریت نمایید.
مدیران رستوران ها مسئول انجام  فعالیت های زیادی در طول روز می باشند. یک مدیر موفق جهت جلوگیری از فرسودگی شغلی و حفظ یکنواختی کیفیت خدمات رستوران، نیاز دارد نحوه زمانبدی علمی فعالیت ها را بیاموزد . فعالیت های اصلی نیازمند زمانبندی شامل 1-کنترل موجودی و سفارشات، زمان آماده سازی و تهیه غذا، کمک کردن به همکاران و سایر وظایف روزانه می باشد


6-ایجاد محیط کار مثبت
مدیریت رستوران باید جهت ایجاد محیط مثبت در رستوران از هیچ تلاشی فروگذار نباشد. محیط مثبت سبب میگردد که پرسنل احساس اعتماد نسبت به یکدیگر داشته باشند. جهت ایجاد محیط مثبت می باید پرسنل با کیفیت جذب نمایید و با آنها عادلانه رفتار کنید. همچنین باید بین کار سخت و تفریح توزان ایجاد نمایید. البته یکی از نیازمند های این عوامل یادگیری نحوه استخدام نیروی کار مناسب می باشد


7-در پرسنل انگیزه ایجاد نمایید
مدیران باید بیاموزند نکاتی باعث ایجاد انگیزش در پرسنل می شود. جهت انگیزش پرسنل از ابزارهای نظیر پاداش نقدی و غیر نقدی، تفریحات، سرگرمی و... با هدف  تشویق و تنبیه استفاده نمایید. استفاده صحیح از ابزار انگیزشی سبب افزایش خلاقیت و بهره‌وری کارکنان می شود.


8-الگوی مناسب باشید
ممکن است شما ندانید اما کارکنان، تمام صحبت ها و کارهایی شما را مشاهده می نمایند. بنابراین الگوی رفتار و اخلاق مناسب برای پرسنل باشید.


9-همواره منظم باشید
اصول و سیاست انظباطی معین و جامع ایجاد نمایید و تمامی کارکنان را با منشور اخلاقی رستوران آشنا نمایید.  منصفانه با کارکنان خاطی بر اساس قوانین مدون و تعریف شده برخورد نمایید.


10-پاداش مناسب
کلیه پرسنل را مطلع نمایید که در صورت انجام فعالیت با کیفیت بیش ازحد نرمال، پاداش مناسب دریافت می نمایند. کارکنانی که بهتر از حد نرمال کار میکنند در مقابل سایر همکاران و بصورت کاملاً شفاف تشویق نمایید.


منبع : http://www.foodservicewarehouse.com
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نرم افزار رستوران نرم افزار فست فود نرم افزار کافی شا‍‍پ سپند
| 1395/5/12 - 08:53 |     5     3     |
مطلب مفیدی بود.به سایت ما هم سر بزنید.
سپند جامع ترین نرم افزار مدیریت رستوران
http://sepand.net/

نازیلا نامدار
| 1395/12/28 - 13:40 |     2     1     |
لطفا به سایت ما سر بزنید cstland.com


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد