شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن علمی دانشگاه هاروارد از دومین کنفرانس آکادمیک در موضوع آموزش، یادگیری و تحقیق در عصر «گوگلی شدن» را از 8 تا 10 مارس 2015 برگزار می کند.
به گزارش گروه ترجمه شارا، محورهای این کنفرانس عبارتند از:
1. آموزش و یادگیری در قرن 21
2. خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری
3. تحقیقات آکادمیک برای قرن 21
دبیرخانه این کنفرانس، فراخوان ارسال پورپوزال را در بخش های مختلف در آدرس لینک زیر ارسال کرده است: http://www.21caf.org/2015-hrd-conference-cfp.html
اهداف کنفرانس: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس نزدیک کردن گروهی از محققان و کارگزاران از سراسر جهان و حمایت از چارچوب های جدید برای درک بهتر طبیعت فعال و به هم پیوسته آموزش، تحقیق، کسب و کار و زندگی در عصری که بیانیه آن این است: «فقط آن را در گوگل بگرد.»
برنامه شرکت کنندگان در کنفرانس:
1. سخنرانی شفاهی: 25 دقیقه
2. ارائه پوسترها: 3 ساعت (در 9 مارس از صبح تا زمان ناهار)
3. ارائه غایبین: برای آنهایی که نمی توانند به ما در هاروارد بپیوندند، ما این فرصت را می دهیم که ارائه دهنده غایبین باشید. در بخش ارائه دهندگان غایب شما می توانید: فایل پاورپوینت خود را که روی آن صدا گذاری شده است را در وبسایت ما بارگزاری کنید، ما خلاصه مقاله شما را در کتاب برنامه کنفرانس منتشر می کنیم و مقاله منتشر شده را نیز در پروژه مقالات کنگره قرار می دهیم.
4. عدم ارائه (شنونده): برای آنهایی که به شرکت در بخش های مختلف ارائه علاقه مند هستند این امکان فراهم شده است.
برای گروه های زیر شرکت در کنفرانس بدون هزینه ممکن است:
1. ثبت نام کنندگان کنفرانس
2. عکاسان کنفرانس
3. پشتیبانان آی تی
سخنرانان کلیدی علاوه بر موضوعات کنفرانس در مورد موضوعات تفکر و حل مشکل، ارتباطات، مشارکت و خلاقیت و نوآوری بحث می کنند.
آخرین مهلت ارسال مقالات 14 فوریه 2015 است.
منبع: www.21caf.org
|