درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13963صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 - 11:17
3 نکته شروع برای استراتژی داستانسرایی رسانه اجتماعی
یک استراتژی رسانه اجتماعی بدون محتوایی عالی چیست؟ اغلب اوقات وقتی یک برنامه را برای استفاده رسانه اجتماعی فرموله می کنید، غنا بخشیدن به «محتوای عالی تولیدی» بدون توضیح کنار گذاشته می شود و برای آن دلایل خوبی وجود دارد و نخست اینکه این کار واقعا دشوار است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- یک استراتژی رسانه اجتماعی بدون محتوایی عالی چیست؟ اغلب اوقات وقتی یک برنامه را برای استفاده رسانه اجتماعی فرموله می کنید، غنا بخشیدن به «محتوای عالی تولیدی» بدون توضیح کنار گذاشته می شود و برای آن دلایل خوبی وجود دارد و نخست اینکه این کار واقعا دشوار است.


یافتن داستان هایی که برند یا سازمان شما را جذاب و متفاوت و بهینه برای بهترین اثر مناسب در رسانه های اجتماعی کند در اولویت نخست قرار دارد تا مخاطبان شما بتوانند از طریق رسانه های اجتماعی به آن دسترسی پیدا کنند. بدون داستان، بهترین تکیه گاه های برنامه رسانه اجتماعی هدر می روند.


برخی اوقات، در ارتباط با مسائلی از قبیل چالش های فرموله کردن محتوای عالی رسانه اجتماعی، همه نیاز شما به جایی برای شروع است. در کنفرانس رسانه اجتماعی پی آر نیوز در گرند هایت شهر نیویورک، کیمبرلی جیندل، رئیس ارتباطات لاکهید برای آزمایشگاه پیشرفته مارتین لاکهید، سه راه را برای شروع کمپین داستانسرایی رسانه اجتماعی بیان کرد که در این نوشتار به آنها می پردازیم:


1. بپرسید که چه کسی ایده های فوق العاده ای دارد. لاکهید مارتین 60 هزار دانشمند، مهندس و متخصص آی تی را استخدام کرد، همه آنها داستان های جالبی برای گفتن داشتند. شرکت شما داستانسرایان زیادی دارد. باید آنها را پیدا کنید و از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند.


2. گزارشی از وضعیت داخلی شرکت تهیه کنید. شرکت شما به احتمال زیاد مجموعه هایی از گزارش های وضعیت را تولید می کند. باید از آنها به نفع خود استفاده کنید. داستان های پنهان را که در آنها گزارشی داده شده است را پیدا کنید و در بهترین رسانه اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.


3. از میز خود دور شوید. با متخصصان گفتگو کنید. آنجایی بروید که آنها می روند. قهره بگیرید، ملاقات ها را مشاهده کنید، سری به کنفرانس ها و رویدادها بزنید. بلند شوید و همین الان دست به کار شوید.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد