شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 3 نكته شروع براي استراتژي داستانسرايي رسانه اجتماعي
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 - 15:47 کد خبر:13963
يك استراتژي رسانه اجتماعي بدون محتوايي عالي چيست؟ اغلب اوقات وقتي يك برنامه را براي استفاده رسانه اجتماعي فرموله مي كنيد، غنا بخشيدن به «محتواي عالي توليدي» بدون توضيح كنار گذاشته مي شود و براي آن دلايل خوبي وجود دارد و نخست اينكه اين كار واقعا دشوار است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، برايان گرين- يك استراتژي رسانه اجتماعي بدون محتوايي عالي چيست؟ اغلب اوقات وقتي يك برنامه را براي استفاده رسانه اجتماعي فرموله مي كنيد، غنا بخشيدن به «محتواي عالي توليدي» بدون توضيح كنار گذاشته مي شود و براي آن دلايل خوبي وجود دارد و نخست اينكه اين كار واقعا دشوار است.


يافتن داستان هايي كه برند يا سازمان شما را جذاب و متفاوت و بهينه براي بهترين اثر مناسب در رسانه هاي اجتماعي كند در اولويت نخست قرار دارد تا مخاطبان شما بتوانند از طريق رسانه هاي اجتماعي به آن دسترسي پيدا كنند. بدون داستان، بهترين تكيه گاه هاي برنامه رسانه اجتماعي هدر مي روند.


برخي اوقات، در ارتباط با مسائلي از قبيل چالش هاي فرموله كردن محتواي عالي رسانه اجتماعي، همه نياز شما به جايي براي شروع است. در كنفرانس رسانه اجتماعي پي آر نيوز در گرند هايت شهر نيويورك، كيمبرلي جيندل، رئيس ارتباطات لاكهيد براي آزمايشگاه پيشرفته مارتين لاكهيد، سه راه را براي شروع كمپين داستانسرايي رسانه اجتماعي بيان كرد كه در اين نوشتار به آنها مي پردازيم:


1. بپرسيد كه چه كسي ايده هاي فوق العاده اي دارد. لاكهيد مارتين 60 هزار دانشمند، مهندس و متخصص آي تي را استخدام كرد، همه آنها داستان هاي جالبي براي گفتن داشتند. شركت شما داستانسرايان زيادي دارد. بايد آنها را پيدا كنيد و از آنها بخواهيد كه اين كار را انجام دهند.


2. گزارشي از وضعيت داخلي شركت تهيه كنيد. شركت شما به احتمال زياد مجموعه هايي از گزارش هاي وضعيت را توليد مي كند. بايد از آنها به نفع خود استفاده كنيد. داستان هاي پنهان را كه در آنها گزارشي داده شده است را پيدا كنيد و در بهترين رسانه اجتماعي خودتان به اشتراك بگذاريد.


3. از ميز خود دور شويد. با متخصصان گفتگو كنيد. آنجايي برويد كه آنها مي روند. قهره بگيريد، ملاقات ها را مشاهده كنيد، سري به كنفرانس ها و رويدادها بزنيد. بلند شويد و همين الان دست به كار شويد.