درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13944صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 02:19
نشست کارشناسان آمار و روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان: روابط عمومی ها فارغ از حاشیه های سیاسی باشند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) از پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس فیروز فاضلی در نشست با کارشناسان آمار و روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تسلیت ایام محرم اظهر داشت: داشتن آمار و اطلاعات درست، مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری است.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) از پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس فیروز فاضلی در نشست با کارشناسان آمار و روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تسلیت ایام محرم اظهر داشت: داشتن آمار و اطلاعات درست، مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری است.

وی با بیان اینکه اعداد و آمار باید معنادار باشد تا برنامه ریزی صحیح انجام شود، افزود: آمار یعنی عینیت دادن به یک جامعه و این خطیر بودن فعالیت در این حوزه را می رساند.

فاضلی با بیان اینکه روابط عمومی و آمار باید فارغ از حاشیه های سیاسی باشد، اظهار کرد: با ورود حاشیه های سیاسی به کار این حوزه ها باعث سلب اعتماد جامعه از آنها شده و در نتیجه پاسخگویان به سوالات آماری دیگر صداقت را در نظر نخواهند گرفت.

این مسئول ادامه داد: در نتیجه اگر داده ها درست نباشد، تحلیل ها نیز درست نخواهد بود و برنامه ریزی نیز غیرموثر می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه کارشناسان آمار باید آنچه را که هست بگویند نه آنچه که نیروی فرادستی از او می خواهد، گفت: این است که در تمام دنیا، گزارش کارشناسان موثق تر از گزارش مدیران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روابط عمومی را به عنوان ویترین یک اداره معرفی و اظهار کرد: یک اداره و سازمان موفق علاوه بر رییس قوی باید یک روابط عمومی قوی داشته باشد.

فاضلی گفت: کار در حوزه خبر یک هنر است و فقط یک تخصص نیست و گاهی اوقات یک خبر باعث ایجاد تحول در جامعه می شود.

این مسئول با بیان اینکه بین یک روابط عمومی موفق و آنکه صرفا خبر کار می کند باید فرق وجود داشته باشد، افزود: انسان همیشه نیازمند تحرک و پیشرفت است و اگر تغییر نباشد موجب مرگ می شود.

وی سرعت در ارسال اخبار و در واقع صید خبر را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: همین امر موجب شناخته شدن خبرگزاری الجزیره و کشور کوچکی چون قطر در گستره جهانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها از خانواده ارشاد هستند، از روابط عمومی ها خواست تا با تمام وجود فعالیت کرده و از پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد