درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1394صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 مرداد 1391 - 18:29
مدیرکل استاندارد استان اصفهان/ روابط عمومی ها می توانند فرهنگ استفاده از تولید ملی و کالای مرغوب و با کیفیت ساخت داخل را ترویج دهند
اولین نشست مدیران روابط عمومی فعال عرصه صنعت و تولید استان با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با ابتکار و میزبانی اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزار گردید.
  

اولین نشست مدیران روابط عمومی فعال عرصه صنعت و تولید استان با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با ابتکار و میزبانی اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزار گردید.
 
 به گزارش شارا به نقل از قدس آنلاین از اصفهان،بر اساس این گزارش مدیران روابط عمومی بزرگترین واحدهای صنعتی و صنایع مهم استان به همراه مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاه های دولتی مرتبط و متولی امر صنعت در استان، در این نشست حضور داشته و به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی استان با اولویت ایجاد کمیته روابط عمومی حوزه صنعت و استاندارد عضویت روابط عمومی های فعال صنعتی در این کمیته ، پرداختند .
 
 مدیرکل استاندارد استان اصفهان در ابتدای این مراسم ضمن ترسیم نموداری از شرح فعالیت های اداره استاندارد و بیان خلاصه عملکرد صورت گرفته در دو سال اخیر پیرامون اجرای طرح طاها و تجا در استان اصفهان گفت: حجم بالای وظایف محوله به سازمان ملی استاندارد ، پس از ابلاغ قانون ارتقاء کیفیت خودرو و سایر محصولات صنعتی ، ما را برآن داشت که به منظور شناسایی دقیق واحد های فعال صنعتی ، برنامه ریزی دقیق در استان انجام داده و علی رغم پرسنل و امکانات محدودی که قبل و بعد از ابلاغ این قانون هیچ افزایشی پیدا نکرد ، توانستیم اطلاعات اطلاعات اولیه مناسبی از وضعیت واحد های صنعتی فعال به کار در استان جمع بندی کنیم .
 وی بخش خصوصی را دارای پتانسیل خوبی بعنوان بازوی توانمند اجرایی اداره کل استاندارد برشمرد و گفت : هم اکنون در استان اصفهان بیش از 150 آزمایشگاه همکار خصوصی و تعدادی شرکتهای بازرسی کالا و خدمات وجود دارند که توسط نظارت عالیه ای که از سوی اداره کل استاندارد اعمال میشود توانسته اند نقش مهمی را در فرآیند های استاندارد سازی در استان ایفا نمایند .
 صالح زاده نامگذاری امسال را به عنوان سال « تولید ملی ، حمایت از کار وسرمایه ایرانی » نشان از اهمیت حوزه صنعت و تولید کشور و وجود دغدغه های جدی در این خصوص دانست و گفت : روابط عمومی ها بویژه در حوزه صنعت یکی از موثر ترین بخش هایی هستند که می توانند فرهنگ استفاده از تولید ملی و کالای مرغوب و با کیفیت ساخت داخل را ترویج نمایند .
 
 مدیر کل استاندارد استان اصفهان در اولین نشست مدیران روابط عمومی فعال عرصه صنعت و تولید استان ، علت تشکیل این جلسه را لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر بین روابط عمومی های فعال صنعت استان و نیز برداشتن گامی موثر در تحقق شعار امسال مبنی بر « سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی » برشمرد و گفت : لازم است نقش حائز اهمیت و غیرقابل انکار روابط عمومی ها در ترویج فرهنگ استفاده از تولید ملی استاندارد باید بیش از پیش مورد تأکید و توجه قرار گیرد ؛ چرا که با عمیق تر شدن پیوند میان روابط عمومی های حوزه صنعت ، می توان با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی ، شاهد تحول عظیمی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی های صنعتی باشیم .
 وی با طرح این پرسش که روابط عمومی ها در تحقق شعار امسال چه جایگاهی دارند ؟ و آیا این نقش تنها به نصب بنرها و تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود می شود ؟ گفت : از آنجا که یکی از رویکردهای مهم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری مذکور ، مصرف کالاهای باکیفیت و استاندارد ایرانی است ، ضرورت دارد تا با مهندسی فرهنگی و توجه به فرآیند فرهنگ سازی ، از مرحله آگاهی دهی تا ایجاد رفتار مطلوب ، از ظرفیت های بالای روابط عمومی ها در این حوزه استفاده شود .
 صالح زاده ، تحقق اهدافی همچون هدایت افکار عمومی به سمت اولویت‌های ایران اسلامی ، زمینه سازی برای افزایش تولید داخلی از نظر کمی وکیفی ، جذب و بکارگیری سرمایه‌های عظیم ملی در مسیر توسعه کشور و نهایتاً ترویج فرهنگ تولید با کیفیت و استفاده از محصولات با کیفیت و استاندارد تولید داخلی را با استفاده از ظرفیت و نقش بی بدیل رسانه ها به ویژه مشارکت فعال روابط عمومی های صنایع مرتبط به عنوان محوریت اصلی در این عرصه ، عملی دانست و افزود : بطور حتم افزایش کیفیت محصولات داخلی رمز موفقیت و راهی برای شکوفایی اقتصاد کشور و توسعه تولید ملی به شمار می آید و از آنجا که سازمان ملی استاندارد ایران تنها متولی امر کیفیت در داخل کشور می باشد ، بدون شک وطیفه ای خطیر و باری سنگین را بویژه در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری سال « تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری گردیده است ، بر دوش خواهد داشت .
 وی ، عدم وجود ساختارهای تشکیلاتی منسجم در حوزه های مختلف صنعت را یکی از موانع تحقق این شعار برشمرد و با تاکید بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر بین روابط عمومی های حوزه ی صنعت در استان ، گفت : نظر به اینکه اصفهان قطب صنعتی کشور است ، لازم است در بعد اطلاع رسانی و ارتباطات مرتبط با تولید و صنعت استان فعالیت های منسجم تری صورت گیرد ؛ چرا که هنوز هم استانی های خودمان هم بعضاً نمیدانند چه اتفاقات بزرگی در دل مجموعه ها و واحد های صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان در حال رخ دادن است و اگر این رخدادها بطور صحیح و از یک شبکه ی تشکیلاتی منسجم به اطلاع مردم رسیده شود ، خود گام موثری در راستای ترویج فرهنگ استفاده از تولید ملی با کیفیت خواهد بود .
 مدیرکل استاندارد استان اصفهان با اعلام حمایت از تشکیل هرچه سریع تر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و پیشنهاد تشکیل و راه اندازی کمیته ی صنعت و استاندارد ، در این خصوص گفت : با توجه به اینکه امروزه همه حوزه‌ ها به سمت تخصصی شدن حرکت کرده اند ، روابط‌ عمومی نیز بی ‌نیاز از تخصصی شدن نیست و لازم است الگوهای فعالیتی روابط‌عمومی در هر کدام از حوزه‌ های صنعتی ، فرهنگی ، اجتماعی و... تعریف شود .
 وی افزود : این امر جز با ایجاد تشکیلات و ساختارهای قوی و جامع در داخل استان ، میسر نخواهد بود و قطعاً لازم است که با یک خرد جمعی و پشتوانه حاکمیتی ، کلیه منابع اطلاع رسانی دولتی و بخش خصوصی بصورت سازمان یافته در دل این شورا قرار گرفته و از اقدامات و عملکرد های جزیره ای پرهیز گردد .
 صالح زاده در پایان این مراسم ضمن توجه به کلیه نقطه نظرات مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه ، به سئوالات و پرسش های آنان پاسخ داد .

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد