درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13902صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 5 آبان 1393 - 14:44
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان: روابط عمومی در کنار مدیریت باید به تمام امور یک سازمان اشرافیت داشته باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: یک مدیر روابط عمومی مختار است و می‌تواند در مورد تمام مسائل دستگاه اجرائی اظهار نظر و صحبت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: یک مدیر روابط عمومی مختار است و می‌تواند در مورد تمام مسائل دستگاه اجرائی اظهار نظر و صحبت کند.

 

به گزارش شارا از خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد صارمی‌زاده که در نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود سخن می‌گفت، افزود: نقش مدیریت روابط عمومی در سازمان با معاون یک مدیر خیلی متفاوت است چرا که معاون یک مجموعه فقط و صرفا بر حوزه خودش تسلط دارد و پاسخگوی حوزه خود است اما روابط عمومی در کنار مدیریت باید به تمام امور یک سازمان اشرافیت داشته باشد تا بتواند هماهنگ و همسو با ریاست و دیگر معاونان به ارائه نظر در مورد سازمان بپردازد و در کل اگر فردی به عنوان روابط عمومی یک مجموعه فعالیت می‌کند، وی باید تمام ویژگی‌ها و نظرهای مدیر آن سازمان را بر دوش بکشد.

 

وی نقش روابط عمومی را در سازمان‌ها بسیار مهم دانست و با توجه به حادثه کربلا و قیام امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: حضرت زینب (ع) و حضرت زین العابدین (ع) به عنوان الگویی از روابط عمومی محسوب می‌شوند که نقش بسزای آنان در شناسایی این حادثه عظیم بر کسی پوشیده نیست و اگر نبود این نقش اطلاع رسانی آنان چگونه می‌فهمیدیم که در کربلا چه گذشت؟

 

صارمی‌زاده خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک سازمان اگر به تمام وظایف حوزه‌های مختلف آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند نقش‌آفرینی کند و یک مدیر روابط عمومی مختار است و می‌تواند در مورد تمام مسائل دستگاه اجرائی اظهار نظر و صحبت کند.به نظر من در جلساتی که تشکیل می‌شود اگر سازمانی روابط عمومی ندارد باید رئیس آن سازمان در جلسات به عنوان روابط عمومی شرکت کند و در نبود مدیر روابط عمومی مدیریت سازمان خود عهده دار این پست سازمانی است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: مسئول روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان خودش است، وی همچنین مسئول پایش افکار عمومی است و در این مورد او باید پایش را از طریق رسانه‌ها انجام دهد و مطلوب‌ترین وضعیت برای ما زمانی است که بین برداشت و خروجی رسانه‌ها و روابط عمومی تطبیق وجود داشته باشد. اگر در فضای مجازی و الکترونیک وارد شویم و خوراک نداشته باشیم کاری از پیش نمی‌بریم.

 

وی خویشتنداری، بروز بودن، اهل تحقیق و تفسیر بودن و مشتری مدار بودن را برخی از اصول یک مدیر روابط عمومی عنوان کرد و گفت: مدیر دستگاه اجرایی باید کسی را در این سمت بگمارد که اهلیت داشته و از توانایی و خصوصیاتی که ذکر شد بهره ببرد.

 

در این جلسه سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود هم با ارائه گزارشی از روند برگزاری چند جلسه با روابط عمومی‌های شهرستان و نیز اصحاب رسانه گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی تعامل با رسانه‌هاست و مدیران موظفند در این رابطه اهتمام بیشتری بخرج دهند و در تقویت روابط عمومی‌های خود برای دستیابی به این هدف بکوشند.بنا داریم تا روابط عمومی‌های فعال دستگاه‌های اجرایی را در آینده معرفی کنیم.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و عضو شورای اطلاع رسانی استان سمنان هم با بیان دغدغه‌های مدیران روابط عمومی در شهرستان شاهرود گفت: امروزه روابط عمومی به عنوان یک اصل مدیریتی و یک هنر در کنار بالا‌ترین سطوح سازمانی مطرح است و نادیده گرفتن این حوزه مهم یعنی تدفین کردن عملکرد سازمان.

 

سید امیر رضا حسینی‌نژاد که به عنوان نماینده روابط عمومی‌های شهرستان سخن می‌گفت، افزود: برای داشتن یک روابط عمومی مطلوب نه تنها باید به جایگاه آن اهمیت ویژه‌ای داد بلکه باید به ساز و کار، تجهیزات و اختصاص امکانات و بودجه آن نیز توجه ویژه کرد.

 

وی روابط عمومی را مشاور اصلی رئیس یک سازمان خواند و گفت: اگر این امر به طور کامل محقق شود مطمئنا سازمان متبوع با پیشرفت مواجه خواهد شد.در این نشست ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان و یکی از نمایندگان اصحاب رسانه نیز در مورد جایگاه و نقش روابط عمومی در سازمان‌ها سخنانی را ایراد کردند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد