درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13885صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 آبان 1393 - 01:04
برترین روابط عمومی های سازمان بهزیستی ایران بر اساس الگوی روابط عمومی اینترنتی(سئو پی آر)
در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت روابط عمومی برتر سازمان بهزیستی را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.

بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.

در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10سایت روابط عمومی برتر سازمان بهزیستی را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.

گفتنی است هیچ سایت سازمان بهزیستی در ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.

10 روابط عمومی برتر سازمان بهزیستی ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. سازمان بهزیستی ایران
2. سازمان بهزیستی استان تهران
3. سازمان بهزیستی استان مازندران
4. سازمان بهزیستی استان گیلان
5. سازمان بهزیستی استان اصفهان
6. سازمان بهزیستی استان فارس
7. سازمان بهزیستی استان خراسان جنوبی
8. سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی
9. سازمان بهزیستی استان هرمزگان
10. سازمان بهزیستی استان لرستان

10 روابط عمومی برتر سازمان بهزیستی ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. سازمان بهزیستی ایران
2. سازمان بهزیستی استان تهران
3. سازمان بهزیستی استان گیلان
4. سازمان بهزیستی استان البرز
5. سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی
6. سازمان بهزیستی استان هرمزگان
7. سازمان بهزیستی استان کرمانشاه
8. سازمان بهزیستی استان فارس
9. سازمان بهزیستی استان لرستان
10. سازمان بهزیستی استان سیستان و بلوچستان

10 روابط عمومی برتر سازمان بهزیستی ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. سازمان بهزیستی ایران
2. سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی
3. سازمان بهزیستی استان تهران
4. سازمان بهزیستی استان هرمزگان
5. سازمان بهزیستی استان فارس
6. سازمان بهزیستی استان گیلان
7. سازمان بهزیستی استان یزد
8. سازمان بهزیستی استان البرز
9. سازمان بهزیستی استان لرستان
10. سازمان بهزیستی استان مرکزی

در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام سایت های سازمان بهزیستی کشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.

در صورتی که شعبه ای روابط عمومی های سازمان بهزیستی بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت سازمان خود اعمال کنند.

گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت های شان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد