درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1381صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 مرداد 1391 - 06:16
رسانه ها تغذیه کننده و هادی افکار عمومی
دکتر عصمت الهی رییس اتحادیه ملی خبرنگاران، گفت: رسانه ها نقش تعین کننده ای در تغییر افکار عمومی دارد چنانچه قدرت رسانه ها در دنیا بالا تر از قدرت های نظامی است. وی که در کنفرانسی تحت عنوان" نقش رسانه ها در گسترش و تقویت سواد آموزی" در کابل صحبت می کرد، گفت، رسانه ها در دنیا باعث تحول ذهنیت ها شده و می تواند مثل یک رهبر سیاسی جامعه را هدایت و مدیریت کند.
  

دکتر عصمت الهی رییس اتحادیه ملی خبرنگاران، گفت: رسانه ها نقش تعین کننده ای در تغییر افکار عمومی دارد چنانچه قدرت رسانه ها در دنیا بالا تر از قدرت های نظامی است.

به گزارش شارا به نقل از آوا، وی که در کنفرانسی تحت عنوان" نقش رسانه ها در گسترش و تقویت سواد آموزی" در کابل صحبت می کرد، گفت، رسانه ها در دنیا باعث تحول ذهنیت ها شده و می تواند مثل یک رهبر سیاسی جامعه را هدایت و مدیریت کند.

کنفرانس تحت عنوان "نقش رسانه ها در گسترش و تقویت سواد در افغانستان" از سوی وزارت معارف کشور در کابل راه اندازی شد.

رییس اتحادیه خبرنگاران کشور گفت: رسانه نباید به گونه تجارتی عمل کنند باید در برابر ملت پاسخگو بوده و برنامه های آموزشی نیز داشته باشند تا در تقویت و گسترش سواد موثر واقع گردد.

وی همچنین از رسانه های جمعی کشور خواست تا در قسمت برنامه های آموزشی با معینیت سواد حیاتی هماهنگی، همگرایی، یکپارچگی و همبستگی داشته باشند .

محمد علم ایزد یار معاون مجلس سنای کشور رسانه ها را تغذیه کننده و گسترش دهنده سواد در جامعه خواند.

آقای ایزد یار در این نشست گفت، رسانه ها می توانند با طرح و تدوین برنامه های آموزشی محیط خانواده را به مکتب و آموزشگاه سواد آموزی برای افراد بی سواد تبدیل نماید.

وی، رسانه های جمعی را مخاطب قرار داده از آنان خواست تا با راه اندازی برنامه های آموزشی سهم فعال را در جامعه گرفته و رسالت شان را در برابر جامعه اسلامی ادا نمایند.

با این حال محمد آصف ننگ معین تخنیکی و مسلکی وزارت معارف کشور، سواد آموزی را یکی از پنج برنامه های کلیدی این وزارت خواند و افزود: تعمیم و گسترش سواد در جامعه رسالت اجتماعی ما است.

معین تخنیکی و مسلکی وزارت معارف گفت: رسانه های جمعی اعم از صوتی و تصویری، علما، مساجد و تکایا می توانند نقش فعال و کسترده ای را در گسترش سواد در کشور بازی کنند.

وی از تمام کارگاه های که افراد بی سواد در آن مصروف کارند خواست تا برنامه های سواد آموزی خوبی داشته باشند واز سویی هم فارغین صنوف دوازدهم مکاتب کشور قبل از ورود به دانشگاه ها باید به ده نفر بی سواد خواندن و نوشتن را بیاموزند.

داکتر محمد شفیق صمیم معین تعلیمات اسلامی وزارت معارف، بی سوادی را پدیده شوم خوانده گفت: بی سوادی باعث کند شدن روند ترقی در یک کشور فقیری مثل افغانستان می شود.

وی از رسانه های جمعی کشور خواست تا در کنار برنامه های آموزشی برنامه دینی و اسلامی نیز داشته باشند چرا که افغانستان یک کشور اسلامی است.

 محمد سرور حسینی معین سواد آموزی وزارت معارف گفت: افغانستان از دهه اضطرار عبور کرده و فعلا در دهه تحول و دگرگونی قرار دارد که باید در دهه تحول(ده سال آینده) به خود کفایی در بخش های اجتماعی ، اقتصادی و... بخش ها برسد که رسیدن به اهداف فوق با مومجودیت 67 در صد بی سواد در کشور ناممکن است.

وی گفت: رسانه ها باید که در ساختن و مهیا نمودن برنامه های سواد آموزی برای افراد محروم از نعمت سواد به رسالت شان عمل کرده و نیز در قسمت تشویق ذهنیت عامه و مسولین، معینیت سواد آموزی را یاری رسانند.

در این کنفرانس همچنین دکتر شاه جهان رویان مشاور وزارت معارف، خانم هما نورستانی رییس تربیه معلم معینیت سواد آموزی وزارت معارف، خانم مژگان مصطفوی معین وزارت امور زنان و نماینده های رسانه های جمعی کشور بیانیه ها و نظرات شان را جهت بهبود روند سواد آموزی در کشور ارایه کردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد