درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 20:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13792صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 مهر 1393 - 15:08
اهدای تندیس مسوولیت اجتماعی به موسسه میزان
در پی خدمات موثر موسسه مالی و اعتباری میزان در حوزه فعالیتهای فرهنگی ، ورزشی و مشارکتهای اجتماعی تندیس زرین جشنواره روابط عمومی ایران به این موسسه اهدا شد.
  

اهدای تندیس مسوولیت اجتماعی به موسسه میزان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی خدمات موثر موسسه مالی و اعتباری میزان در حوزه فعالیتهای فرهنگی ، ورزشی و مشارکتهای اجتماعی تندیس زرین جشنواره روابط عمومی ایران به این موسسه اهدا شد، همچنین سامانه شعبه یاب هوشمند موبایلی نیز حائز رتبه برتر شد.
در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با حضور ۶۰۰ نفر از مدیران اجرایی کشور ، استادان ارتباطات ، مدیران روابط عمومی های وزارتخانه های و نهادهای دولتی ، بانکها ، شرکتها موسسات خصوصی در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار شد، تندیس جشنواره روابط عمومی های برتر ایران در بخش «مسوولیتهای اجتماعی »توسط حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور و مهندس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به یوسف علی منیری مدیر روابط عمومی اهدا شد.

با اهدای این تندیس برگ دیگری به مجموعه افتخارات موسسه مالی و اعتباری میزان افزوده شد.
در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با موضوع "ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال" برگزار شد ،دکتر علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران، دکتر علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران، دکتر مسعود حیدری پدر علم مذاکره ایران، دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، پروفسور سعیدرضا عاملی استاد برجسته دانشگاه تهران، دکتر یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه نگاری الکترونیک ایران و دکتر محمدسعید کاویانی استاد برجسته علم فناوری اطلاعات، مقالات و سخنرانی های خود را ارایه نمودند.

در بخش جشنواره این کنفرانس علاوه بر موسسه مالی و اعتباری میزان ، روابط عمومی های و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، بانک تجارت ، گروه پتروپارس ، شرکت پست ،شرکت سهامی بیمه ایران، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، بانک قوامین وانجمن سینمای جوان تندیس طلایی روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ را از آن خود کردند.

همچنین در آیین افتتاحیه این کنفرانس که با مشارکت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن های روابط عمومی، وزارتخانه ها، نهادها و استان های مختلف کشور و همچنین شش دانشگاه مطرح کشور در حوزه علوم ارتباطات برگزار شد ، از دکتر یونس شکرخواه پدر علم روزنامه نگاری آنلاین با اهداء جایزه بین المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران، تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است روابط عمومی موسسه مالی واعتباری میزان با ارایه شرح خدمات و مدارک فعالیتهای موثر این موسسه در حوزه فعالیتهای اجتماعی که با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه انجام شده است ، موفق به دریافت این تندیس شد.

موسسه مالی و اعتباری میزان با توجه به پیشینه و نیز نیات خیر خواهانه پایه گذاران و موسسین خود همواره تلاش کرده است ،جدا از رسالت اقتصادی ، نگاهی به خدمات اجتماعی داشته و سعی نموده تا حضور خود را در کنار همه اقشار جامعه حفظ کرده و بخشی از منابع را به دور از نگاه انتفاعی صرف خدمات فرهنگی و اجتماعی نماید.

در این جشنواره همچنین سامانه شعبه یاب هوشمند موسسه میزان حائز رتبه برتر این جشنواره شد .این سامانه جهت سهولات دسترسی مشتریان به شعب موسسه در سطح استان خراسان در دو نسخه تحت وب و تلفن همراه طراحی شده است .


منبع: اخبار بانک

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد