درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1393 - 12:27
اعطاء جایزه روابط عمومی به بانک تجارت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لوح تقدیر و تندیس طلایی یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی توسط دکتر آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت اعطا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لوح تقدیر و تندیس طلایی یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی توسط دکتر آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت اعطا شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه برگزار شد، ابراهیم کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با معرفی پروژه تلویزیون های شعبه ای بانک تجارت (سایبرنیوز) گفت: هدف روابط عمومی بانک تجارت از نصب تلویزیون های هوشمند، اطلاع رسانی مستقیم به مشتریان بانک درباره آخرین خدمات و رویدادهای مهم بانک با استفاده از یک سامانه اطلاع رسانی یکپارچه است.
 
وی افزود: با به کارگیری این تلویزیون ها علاوه بر بهره گیری از قابلیتهای اطلاع رسانی برخط و جذابیتهای بصری و رسانه ای، هزینه های استفاده از ابزارهای سنتی اطلاع رسانی به مشتریان و کارکنان بانک به حداقل رسیده‌است.
 
کاظم پور یادآور شد: این رسانه داخلی با بهره‌گیری از امکاناتی چون انعکاس آخرین اخبار بانک تجارت و بازارپول و سرمایه، پخش آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان، نمایش نرخ ارز و زیرنویس های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در واقع تبدیل به یک "سیستم اطلاع رسانی متمرکز حرفه ای مبتنی بر تلویزیون" شده است.
 
وی در خاتمه افزود: با تجهیز بیش از یکهزار شعبه بانک تجارت به"سایبرنیوز"،این رسانه روزانه حداقل پانصدهزار بیننده را تجربه می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد