درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 05:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13721صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 27 مهر 1393 - 09:39
جایزه بین‌المللی دکتر نطقی به دکتر شکرخواه اعطا ‌شد
به گزارش ستاد خبری کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، به منظور تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی دکتر یونس شکرخواه در آیین افتتاحیه یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار شد، ششمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران به ایشان اعطاء شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به دکتر یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه نگاری آنلاین اعطا شد.


به گزارش ستاد خبری کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، به منظور تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی دکتر یونس شکرخواه در آیین افتتاحیه یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار شد، ششمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران به ایشان اعطاء شد.


دکتر یونس شکرخواه، عضوهیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و رییس موسسه مطالعات اروپا و آمریکای شمالی – دانشگاه تهران است که علاوه بر تدریس در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا تا به حال در زمینه‌های ارتباطات، روزنامه نگاری آنلاین و روابط عمومی بیش از 15 عنوان کتاب‌ به زبان فارسی، 11 عنوان کتاب ترجمه، 3 عنوان ترجمه مشترک و ده‌ها مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی را به چاپ رسانده است. آخرین کتاب ایشان تحت عنوان "گرافیک خبری و اطلاع‌رسان" که نخستین منبع فارسی زبان در این زمینه در ایران است به تازگی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در 260 صفحه منتشر شد.


دکتر یونس شکرخواه، دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، فوق لیسانس علوم ارتباطات و دکتری علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است.


وی که فعالیت‌های مطبوعاتى خود را از سال 1360 با ترجمه مقالات بین‌المللی برای روزنامه اطلاعات آغاز کرد، دبیری سرویس خارجی و عضویت شورای تیتر روزنامه کیهان را به مدت 16 سال تا سال 1378 به‌عهده داشته است. عضویت درماهنامه تخصصی صنعت چاپ وعضویت در شورای سردبیری ماهنامه بین المللی میدل ایست پرینتر از دیگر مسئولیت‌های وی بوده است.


دکتر شکرخواه همچنین به دلیل اعتماد جامعه رسانه‌ای ایران به وی در بسیاری از رقابت‌های رسانه‌ای به داوری پرداخته است که از جمله موارد متعدد آن می‌توان به این موارد اشاره کرد: عضویت در هیأت داوران جشنواره ‏مطبوعات کودک و نوجوان، جشنواره مطبوعات ایران، سمینارهای بررسى مسائل مطبوعات ایران، جشنواره‌های‏ نشریات دانشجویى ایران، جشنواره نشریات ادواری، جشنواره رسانه و خبرنگاران حوزه کتاب، رقابت‌های عکاسی مطبوعات شهری، مسابقه سالانه عکاسى مستند ایران، جایزه عکاسی مطبوعاتی کاوه گلستان، نشریات عرصه نسخ خطی و جشنواره برترین روابط عمومى‌‏هاى ایران.


افزون بر این، بنیانگذار روزنامه نگاری آنلاین ایران، راه اندازی و سردبیری وب سایت جام جم آنلاین نخستین روزنامه آنلاین ایران، راه اندازی و سردبیری وب سایت همشهری‌آنلاین، عضویت در شورای راهبردی خبرگزاری ایرنا، عضویت در کمیته راهبری اجلاس آسیا- اقیانوسیه WSIS و عضویت در شورای راهبری ICT سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است.


دکتر یونس شکرخواه در عرصه جهانی نیز در سال 2003 در اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی در ژنو (WSIS -Geneva) و در سال 2005 دراجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی در تونس (WSIS -Tunis) و نیز در سه نشست‌ مهم فیزیکی سال 2014 در ژنو در مقرهای اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دوربرد (ITU) و سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) که به رویدادهای سطح بالای وسیس+ ۱۰ معروف شده است (The WSIS+10 High-Level Events) به عنوان عضو هیات ایران حضور داشته و در روند جهانی مفهوم سازی و واژگان سازی برای قطعنامه‌های نهایی شرکت داشته‌ است.


از جمله تلاش‌های وی طی سال‌ها فعالیت خبری بین‌المللی در عرصه روزنامه‌نگاری و آکادمیک نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پوشش خبری مذاکرات رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با سران چین در پکن، پوشش مذاکرات رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با مقامات بلندپایه ژاپن در توکیو، پوشش خبری حضور رئیس جمهور ایران در اجلاس سران OIC در داکار، پوشش خبری مذاکرات رئیس جمهوری اسلامی ایران با سران سودان، تهیه گزارش از شهرهای مدینه و جده و مکه، پوشش خبری بزرگترین نمایشگاه جهانی کتاب در آلمان، پوشش خبری نمایشگاه بین‌المللی چاپ در دبی، شرکت در اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی(عضو هیات علمی همراه سیدمحمد خاتمی ریس جمهور پیشین در ژنو)، شرکت در اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی در تونس (عضو کمیته محتوائی و رسانه‌ای)، تهیه گزارش از شهر رسانه‌ای دبی، گفتگو با پژوهشگران در مرکز مطالعات بین‌المللی ژاپن (کیوتو)، شرکت در کنفرانس مطالعات آمریکا و مطالعات ایران، پل زدن میان ملل و رشته‌ها (دانشگاه بیرمنگام)، حضور در نشست‌های دانشکده‌های دانشگاهی در شهرهای آمستردام (هلند) و سئول (کره جنوبی).


دکتر شکرخواه در حال حاضر علاوه بر ریاست موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپای دانشگاه تهران، عضو هیات موسس و رئیس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی نیز هست.


گفتنی است موسسه کارگزار روابط عمومی از سال 1383 جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران را در دو سطح ملی و بین‌المللی پایه گذاری کرد و تاکنون این جایزه به پنج شخصیت برجسته علمی بین‌المللی؛ شادروان پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوین ایران (25 آبان 1383)، پروفسور جیمز گرونیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا و مبدع نظریه "تعالی" (26 آبان 1384)، پروفسور علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران (22 آبان 1388)، پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران (19 آذر 1391) و پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ممتاز دانشگاه تهران (23 دی 1393) اعطا شده است.

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد