درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13690صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 23 مهر 1393 - 10:24
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرج: کار روابط عمومی متمایز از تبلیغات است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرج با اشاره به تغییر و تحولات جهان امروز، تاکید کرد: بر این اساس لازم است روابط عمومی ها به عنوان چشم و گوش سازمان ها، اجرای طرح های نوین و همسو با تحولات جامعه را برنامه ریزی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرج با اشاره به تغییر و تحولات جهان امروز، تاکید کرد: بر این اساس لازم است روابط عمومی ها به عنوان چشم و گوش سازمان ها، اجرای طرح های نوین و همسو با تحولات جامعه را برنامه ریزی کنند.


آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی ظهر روز گذشته در دیدار با شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری کرج که احمد خیری سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلانشهر کرج و معاونین و کارکنان این حوزه نیز در آن حضور داشتند، با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به رویکرد روابط عمومی شهرداری کرج مبنی بر اجرای طرح های نوین و کارآمد در عرصه های مربوط به این حوزه، آشنایی با ابزار روز و نوین و بکارگیری آن در بدنه اداری روابط عمومی امری ضروری است. نماینده ولی فقیه در استان البرز خطاب به مدیران روابط عمومی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج با اشاره به حساس و عمیق بودن جایگاه روابط عمومی در ساختارهای اداری، تاکید کرد: مسئولان در این حوزه اداری باید به همه مسائل توجه داشته باشند و در اجرای طرح های نوین نیز با جامعه همسو و هم مسیر باشند زیرا تنها در صورت حرکت در این مسیر است که شهر و شهروندان از نتایج و خروجی های مطلوبی برخوارد می شوند. آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، عصر امروز را عصر ارتباطات ذکر و و عنوان کرد: به تبع ویژگی های این دوره، جامعه با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر و تحول است و این تحولات به قدری سریع صورت می گیرند که اگر با آن منطبق نباشیم هر روز نسبت به پیشرفت هایی که انجام می شود عقب می مانیم. وی با اشاره به قرار گیری جهان در عصر دانایی بر ضرورت تبادل علم در همه عرصه ها تاکید کرد و افزود: بهره گیری از علم و دانش زمینه ساز افزایش توانایی و به دنبال آن قدرتمند شدن می شود.


کار روابط عمومی متمایز از تبلیغات است
امام جمعه شهر کرج، کار روابط عمومی ها را متمایز از تبلیغات دانست و بیان کرد: رسالت و وظیفه روابط عمومی ها بسیار عمیق تر و دقیق تر از کار تبلیغات است و در عین نظارت و ساماندهی بر تبلیغات اجرای فعالیت های ساختاری و زیربنایی را عهده دار است. آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی ها مبنی بر اینکه روابط عمومی ها پل بین جامعه و مسئولین هستند، عنوان کرد: مسئولان روابط عمومی وظیفه خطیری دارند، چشم و گوش دستگاه مربوط هستند و باید اهداف دستگاه خود را برای مردم گویا و زیبا کنند. وی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید خواسته های مردم را جویا شوند و با تبیین این خواسته ها، اقدامات مطلوب و اثرگذاری را برنامه ریزی و در سطح شهر اجرایی کنند.


لازمه همگرایی دوری از اقدامات جزیره ای است
امام جمعه شهر کرج با بیان اینکه برآیند تفکر و حرکت نیرو ها در حوزه روابط عمومی باید به سمت پیشرفت و توسعه علم و دانش باشد؛ بر ضرورت داشتن وحدت رویه در امور جاری این حوزه تاکید کرد و گفت: در انجام امور که نباید بصورت منشور خاصیت آن پراکنده کردن طیف های نوری است، عمل شود بلکه باید به سبک لیزری که نور را دقیق و شفاف منعکس می کند عمل کنیم تا نتایج معتبری حاصل شود. آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، وحدت رویه را مهمترین اصل در پیشگیری از موازی کاری و حصول پیشرفت دانست و افزود: لازمه همگرایی و وحدت رویه دوری جستن از انجام اقدامات جزیره ای است. نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه بیان کرد: وقتی وحدت رویه محور انجام کار باشد، کار با سبک و سیاقی خاص و با فکری فعال انجام می شود و آثار مثبت بسیاری را به دنبال خواهد داشت. آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی با ارزیابی مثبت از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری کرج عنوان کرد: تحقق این مهم حاکی از رویکرد مثبت روابط عمومی شهرداری کرج و تلاش این مجموعه برای رسیدن به انسجام و وحدت رویه بین کارشناسان و کارگزاران مدیریت شهری است. وی همچنین قبول مسئولیت را مهم ارزیابی کرد و افزود: هر کدام از ما در جایگاه هی قرار داریم که به تبع آن نیز وظایفی بر عهده مان قرار می گیرد و آنچه در این گذر بسیار اهمیت دارد نحوه عملکرد مان است؛ باید به وظایف مان خوب عمل کنیم زیرا تنها در این صورت توانسته ایم در مسیر جلب رضایت خداوند گام برداریم. نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در تقسیم وظایف هر فردی مسئولیتی دارد، اظهارداشت: در این میان برخی رسالت های خطیری دارند و برخی دیگر مسئولیت های کمتری بر عهده شان است اما برغم حجم مسئولیت ها آنچه اهمیت دارد این است که همه در برابر کارها مسئول هستیم.


بالنده شدن روح مردم محور طرح های بصری باشد
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه بالنده شدن روح مردم محور اجرای طرح های بصری باشد، به نقش روابط عمومی ها در عیان کردن این مهم اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها باید مسائل و خواسته های مردم را جمع آوری و مدون کنند و در آخر نیز بصورت طرحی کارآ به مسئولین و متولیان اجرای طرح ارائه دهند. آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره به اهمیت اجرای بهینه و منسجم طرح های بصری با تاکید بر رصد ویژه موضوعات مرتبط با زیباسازی در شهر به نحوه نصب بنرها، استندها و دیگر سازه های تبلیغی اشاره کرد و گفت: شدت و زیادی بنرهای شهر تنها باعث می شود چشم به دیدن این تبلیغات عادت کند و مرور زمان نیز مورد استقبال هیچ فردی قرار نگیرد. امام جمعه شهر کرج با تاکید توجه به موضوع نورپردازی شهری در باب اهمیت این مهم بیان کرد: روایت داریم که استفاده از نور در مسجد و راه اسراف نیست. بر این اساس لازم است در راستای نورپردازی های شهر اقدامات ویژه ای صورت گیرد. وی با بیان اینکه، نورپردازی مناسب و مطابق با استانداردها ذهن را تقویت می کند، بیان کرد: تحقق این مهم زمینه ساز شادابی روحیه شهروندان نیز می شود. آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی ، دین اسلام را دینی پویا خواند و گفت: بسیاری از انحرافات فکری و رفتاری ناشی از سکون و عدم تحرک است این در حالی است که دین اسلامی دین حرکت و تلاش است به این منظور لازم است در همه عرصه ها زمینه شادابی و تحرک فراهم شود. نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص احداث پارک اظهارداشت: پارک ها و بوستان ها باید بستری از تحرک و پویایی باشند؛ در این زمینه لازم است این محیط تبدیل به مجموعه فکری، فرهنگی و تجاری شود تا پاسخگوی هر دیدگاهی باشد. گفتنی است، دیدار شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج به مدیریت احمد خیری، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج و با حضور مدیران روابط عمومی مناطق 12گانه و سازمان های تحت پوشش شهرداری کرج انجام شد.

سپیدار آنلاین

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد