درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13689صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مهر 1393 - 10:22
به روز بودن اخبار مهم‌ترین عامل پیشرفت هر روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار پیشوا گفت:‌به روز بودن اخبار مهم‌ترین عامل پیشرفت هر روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فرماندار پیشوا گفت:‌به روز بودن اخبار مهم‌ترین عامل پیشرفت هر روابط عمومی است.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، نخستین جلسه شورای روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا با حضور عباس ملکوتی خواه فرماندار و اعضای شورا برگزار شد.
 
 ملکوتی خواه در این جلسه با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه ارتقاء کارآمدی روابط عمومی ها ،یکپارچه سازی،تدوین بانک اطلاعاتی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود است تا بتوانید با شیوه های نوین در حوزه روابط عمومی و هما هنگی اطلاع رسانی مناسب و دقیق دستگاه های اجرائی را فراهم آورید.
 
 فرماندار پیشوا تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید به دو اصل ارتباط رسانه‌ای و ارتباط مردمی توجه ویژه‌ای داشته باشند و هرکدام دارای اهمیت خاصی هستند.
 
 رئیس مجمع شورای روابط عمومی‌های پیشوا، به روز بودن و تازه بودن اخبار را مهم‌ترین عامل پیشرفت هر روابط عمومی دانست و گفت: سرعت، دقت و صحت اخبار و همچنین تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم از ابزار و راه‌های رسیدن به روابط عمومی ایده‌آل است.
 
 ملکوتی‌خواه خاطرنشان کرد: در کشور ما فرهنگ بر اقتصاد اولویت دارد و در بحث فرهنگ نیز روابط عمومی‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید کار امسال با سال آینده متفاوت باشد و این یعنی عزم ملی و مدیریت جهادی که برای رسیدن به این مهم باید روابط عمومی‌ها یکپارچه و فعال شده و آموزش افراد را سرلوحه خود قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد